Xuño 2022

PROXECTO ANUAL: UN CRA DE CINE

Nas tres escolas do CRA traballamos ao longo do curso un proxecto sobre o CINE. Foi un proxecto ambicioso pero que resultou crear un gran interese e motivación no noso alumnado. Levamos a cabo unha chea de actividades coordinadas e globalizadas que nos axudaron a traballar as competencias básicas e favoreceron os procesos de ensinaza aprendizaxe.

Desenvolvemos o proxecto en tres fases: motivación, búsqueda e tratamento da información e comunicación do aprendido mediante a creación, produción e edición propia dunha curtametraxe.

Na seguinte presentación queda recollida a PROPOSTA PEDAGÓXICA onde se recollen os obxectivos xerais do proxecto, a organización das actividades, metodoloxía empregada e avaliación.

PROXECTO CINE de Vanesa Carballo Leal

CURTAMETRAXE SALVAR A CARBALLEIRA DA ESCOLA DE SAN PAIO

CONVIVENCIA POLAS LETRAS GALEGAS

Co gallo das Letras Galegas fixemos unha xornada de CONVIVENCIA, despois de dous anos sen poder xuntarnos. Organizamos a primeira parte da xornada en talleres: Os contos da profe Rebeca na bilioteca; taller de plastilina conductora na aula de infantil e taller de teatro na aula de primaria. Logo saimos a merendar á carballeira e para rematar a xornada SABELA GAGO, veu a contarnos un dos seus contos marabillosos que tanto nos gustan e o ben que o pasamos con ela sempre!

EXPERIENCIAS E XOGOS NA BIBLIOTECA CREATIVA DA XOANIÑA ROSALÍA

Ao longo do curso realizamos actividades innovadoras e creativas con rescursos da biblioteca creativa que despertaron o interese, aprendizaxe e motivación do noso alumnado. Intentamos introducir pasiño a pasiño, metodoloxías activas e innovadoras que nos axuden a construir aprendizaxes significativos na cativada.

Dentro do proxecto anual do cine, dende a biblioteca experimentamos a grabación de pequenos vídeos con chroma key ao mesmo tempo que traballamos os efectos especiais de Melies.

Creamos elementos do cine a partir de pezas do Sistema Lupo cedido por o CFR de Ourense que resultou ser unha actividade super divertida e que o alumnado disfrutou moito comprobando que son verdadeiros artístistas nas creacións.

sistema lupo nas escolas do Cra de Vanesa Carballo Leal

Introducimos actividades con luz negra que mantén a atención e curiosidade do noso alumnado máis cativo.

Diseño de Vanesa Carballo Leal

Xogamos e creamos coa plastilina conductora. Unha gran experiencia científica.

plastilina conductora SAN PAIO de Vanesa Carballo Leal

SEMANA DA PRENSA ESCOLAR

Co gallo da semana da prensa escolar, dende a biblioteca coordinamos en colaboración co EDNL, un novo suplemento do noso xornal A voz do Cra, sobre María Casares, artriz galega da República, que coñecemos e investigamos sobre a súa vida e obra relacionamos co 8 de marzo Día internacional da Muller e o noso proxecto integrado do cine. O producto final queda recollido tanto en formato dixital como impreso que será catalogado como material de elaboración propia. Esperamos que vos guste xa que o alumnado de primaria adicou moito esforzo e conseguiu un resultado espectacular! Noraboa.

Ademais nas aulas de infantil fixemos este libriño para levar para casa.