try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%

A NOSA WEB

ESTAMOS TRABALLANDO NA ACTUALIZACIÓN DA NOSA WEB PARA QUE SE AXUSTE MELLOR Á NOSA ESCOLA, MENTRES TANTO VÉMONOS NO FACEBOOK

FOLIADA DE FIN DE CURSO!!!

Que mellor maneira de celebrar unha FIN DE CURSO coma este que facendo unha FOLIADA na fermosísima aira de Couso!!!
Primeiro fixemos a DESPEDIDA das nenas e nenos que marchan para o cole de maiores e logo a merendar, xogar, cantar e bailar!!!
Non sería posible sen a colaboración das familias e de Bieito e Andrea que amenizaron cos seus instrumentos!!!

Grazas a todos e a todas pola vosa adicación e presenza!!!

FAI CLICK NA IMAXE PARA VER TODAS AS FOTOS!!!

AGARDÁMOSVOS EN SETEMBRO!!!

AGORA A DISFRUTAR DO VERÁN!!!!

ATA SEMPRE!!!

Tres fermosos anos que pasaron rapidísimo. Foi unha grande honra para nós vervos medrar cada día e deixarnos iluminar cos vosos sorrisos... Grazas por aprendernos tantas e tantas cousas!!! Aquí estaremos sempre que o precisedes!!!

CON TODO O NOSO AMOR...

FELIZ VIAXE PAXARIÑOS!!!

Excursión de fin de curso Á PRAIA!!!

A excursión á praia do Parador de Baiona foi xenial!!! A auga estaba boísima e puidemos xogar a salpicarnos e a facer creacións na area. Logo fomos a merendar, a xogar ao parque e volta para o cole!!! Pasou a mañá voando!!!

FAI CLICK NA IMAXE PARA VER TODAS AS FOTOS!!!

En Vilaza liberamos a nosa bolboreta!!!

Fai click na imaxe para ver o resto das fotos.

Despois de ver todo o proceso dos nosos vermes, e o nacemento da nosa bolboreta, decidimos liberala da súa caixiña póndoa nunha folliña dos nosos amorodos.

BOA VIAXE BOLBORETIÑA!!!

CALMA

A CALMA é a emoción que nos axuda a controlarnos. Se aprendemos a calmarnos aprendemos a comprender aos demais, a esperar sen agobiarnos, a buscar solucións ante os problemas, a falar no lugar de berrar, a pensar ben o que dicimos e a ver a

VIDA máis POSITIVA!!!

SAÍDA Á HORTA "A POUSA"

Fai click na imaxe para ver todas as fotos da nosa visita á horta de Donatienne

"A POUSA"!!!

LIBRO EMOCIONANTE

Fai click na imaxe para ver ao completo o noso

LIBRO EMOCIONANTE!!!

Visita da Galiña Azul

O mércores 8 de xuño viñeron as nenas e os nenos da Galiña Azul de Gondomar a pasar a mañá connosco. Foi moi divertido e xenial poder compartir a escola de Guillufe coas mestras e familias!!!

GRAZAS POR VIR E ATA PRONTO!!!