Maio 2019

XOGOS POPULARES

Repasando algún xogo popular como A mariola ou o 7 e medio. A xogar!

ANDAINA

O martes 14 de maio realizamos unha andaina pola ribeira do río Avia. Acabamos na casa da cultura disfrutando dun concerto...Que calor!

CONCERTO DIDÁCTICO 2019

O martes 14 de maio asistimos ao Concerto Didáctico 2019 "A MÚSICA POLO MUNDO" organizado pol@s alumn@s e mestr@s do Conservatorio Profesional e da Escola Municipal de música de Ribadavia no Auditorio da Casa da Cultura.

Asistimos alumn@s de diferentes colexios: CEIP Plurilingüe Ribadavia, CEIP San Salvador de Arnoia, CEIP Pena Corneira de Carballeda de Avia, CEIP Emilia Pardo Bazán de Leiro, CEIP Otero Novas de Cortegada, CEIP de Punxín e o CRA Amencer de Ribadavia.

Foi unha viaxe polo mundo coñecendo moitos países e escoitando a súa tradición musical.

VISITA AO CEIP PLURILINGÜE RIBADAVIA

O martes 14 de maio levamos aos alumn@s de 2º de primaria a coñecer o seu futuro colexio, o CEIP Plurilingüe de Ribadavia.

O seu director Víctor ensinounos as aulas, a biblioteca, a aula de música, o comedor,...

MULTIXOGO

O mércores 8 de maio participamos nunha xornada de convivencia e xogo no pavillón municipal. Practicamos saltos, carreiras, lanzamentos, balón pé, brilé...Pasámolo xenial!

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013