ACTIVIDADES DE NADAL

Como remate do trimestre organizamos diversas actividades nas que participaron os alumnos de infantil e primaria.

Na Casa da Cultura celebramos o Festival de Nadal, no que os alumnos de Infantil e Primaria interpretaron as panxoliñas que prepararon coa profe Ana Vázquez nas clases de Música. Tamén fixemos entrega dos premios aos gañadores do concurso de tarxetas de Nadal que organizou o Equipo de Dinamización da Lingua Galega. Os alumnos de Infantil e Primeiro obtiveron un premio colectivo e no resto dos cursos repartiuse un primeiro e segundo premio por cada aula.

Un ano máis, os Reis Magos visitaron o Colexio e recibiron a todos os alumnos para saber das súas peticións e entregarlles un pequeno agasallo para compartir entre todos os alumnos de cada aula. Esta actividade foi organizada en colaboración coa ANPA.