Os nosos "Maiores"

Onte, luns 18 de decembro de 2023, fomos co alumnado de Relixión ao Centro de Día a visitar aos nosos maiores. Alumnos e alumnas de 1º, 2º e 4º de ESO, cantaron, bailaron, leron unha poesía. Tamén fixeron unha pequena demostración de robótica preparada na clase de Tecnoloxía.

E para rematar entregáronlles un agasallo feito por eles para felicitarlles o Nadal e unha  estrela navideña colocada na solapa. Foi unha experiencia moi enriquecedora pola ilusión con que foron recibidos os rapaces e rapazas, e a quenes entregaron tamén un “detalle” feito polos nosos maiores.

Tamén dentro da actividade  "Sembradores de estrellas", proposta pola delegación de misións, felicitamos o Nadal cantando por diferentes lugares do pobo e colocando a estrela navideña na solapa dos veciños que atopamos pola rúa.

Clica na imaxe para ver toda a reportaxe.