Convive-T

DEBUXOS A PARTIRES DO CONTO: UNHA FÁBRICA DE BICOS

Aqui podedes ver os debuxos que fixemos despois de ler o conto da familia de Alicia. Unha fábrica de bicos

LECTURA EN FAMILIAS: CUQUI VAI DE VIAXE

Estamos a rematar  a lectura das familias, e hoxe veu a lernos a familia de Alba. E trouxeron o conto que se titula Cuqui vai de viaxe.  E que aprendemos? Pois que non fai falla levar tantas cousas cando vamos de viaxe, porque o que importa é poder pasalo ben, xunto cas personas cas que viaxamos.

LECTURA EN FAMILIAS: UNHA FÁBRICA DE BICOS

Esta semana voltamos coas nosas lecturas en familia, e desta vez visitounos a familia de Alicia. E para a ocasión escolleron un conto super super... Titulase: unha fábrica de bicos. E que pensades que pasou? Pois que coma sempre nos encantou que as nosas familias se animen a vir a contar un conto. E que aprendemos? Pois que si queremos podemos ter bicos cantos queiramos e de sabores... dos que queiramos, porque no noso interior temos unha fábrica de bicos, para dar a que non queiramos.

Nesta ocasión fomos á aula Maker, espacio que nos encanta, porque ademáis de poder escoitar o conto deitado, sentado, de xeonllos, ou como nos apeteza, ten xogos moi moi moi divertidos. E así tamén aproveitamos para desfrutar deste espazo.  Esperamos volver moi pronto!!!

GRUPOS INTERACTIVOS DE INGLÉS EN 1°ESO

O alumnado de 1° ESO  disfrutou na tarde do luns dos GRUPOS INTERACTIVOS en INGLÉS.

Os catro grupos rotaron entre sí

realizando tarefas relacionadas con vocabulario da unidade e as estructuras básicas de pasado.Estas actividdaes contribuian a integrar os grupos ordinarios e de reforzo a vez que o de AC axudándose uns a outros e orientándose para buscar a información precisa para resolver con eficacia.

Agradecer ó comportamento exquisito do alumnado e á axuda das compañeiras e compañeiros que dirixiron as actividades.☘️