Skip to Content

Inglés

ACTIVIDADES INGLÉS 2º DE PRIMARIA do 25- 29 MAIO

ACTIVIDADES INGLÉS 2º DE PRIMARIA do 25- 29 Maio

 Imos traballar nos nosos libros da aula, GREAT EXPLORERS 2, porque agora debedes telos todos na casa. Os nenos e as nenas están afeitos á mecánica do libro e cos audios  e indicacións que vos dou, poderán ir seguindo o que teñen que facer.

 Os audios van nos adxuntos.

 

25 de Maio

        Class Book

 Páx. 32 ( xa a tiñamos visto, pero repasamos porque hai moito tempo e xa non vos lembraredes)

 -Listen and point. ( escoita e sinala).

 

             *Audio CD 2. Track 2..mp3

 

-Listen and chant. (escoita e fai a rima)

 

                *Audio CD 2. Track 3..mp3

 

-Listen and play “what’s missing?”

 

                 *Audio CD 2. Track 4..mp3

 É un xogo. Van a escoitar varias series de animais. En cada unha falta un animal, deben estar moi atentos, seguindo co dedo para  que lles resulte máis fácil saber cal é. Poden parar o audio en cada serie para que non resulte moi difícil.

Repito, os nenos e nenas coñecen a mecánica do xogo

 

 Páx- 33

 -Stick the stickers. (Pon as pegatinas)

 -Listen and tick or cross ( escoita e marca tick ou cruz). Escribe o nome dos animais.

 

              *Audio CD 2. Track 5..mp3

 -Listen and do. Lucky says SLEEP / WAKE UP   (DURME/ DESPERTA)

 

                   *Audio CD 2. Track 6..mp3

 

 

Activity Book

 Páx. 29

 -Match and draw (une e debuxa) 2º A xa o fixera na clase (poden facelo nun folio).

 

  27 Maio

 

Class Book page 34

 

-Listen and point. ( escoita e sinala)

         

                  *Audio CD 2. Track 7..mp3

 ( Can e Can’t xa o vimos na Unidade 1)

 It can’t run ( non pode correr)/ It can jump ( pode saltar)

 

 -Circle and tick the odd one out: (tedes que rodear e marcar con un tick o animal que non fai o mesmo que os demáis en cada serie; por exemplo na 1ª serie todos os animais poden escalar ( climb) agás o coello.

 

 

Activity book, page 30

 

-Circle ( rodea os nomes dos animais)

-Look and write ( mira e escribe de que animal se trata)

 

 Aquí tedes unhas fichas interactivas para practicar CAN/ CAN’T:

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Can_or_can't/Can_animals_do_this_(Can_or_can't)_ly2151ko

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Actions/What_can't_they_do$_ld237688ei

 

http://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Can_or_can't/Can_cant_tp291986le

 

 Deixo unhas cancións relacionadas co tema:

 

 https://www.youtube.com/watch?v=7MKmbyfhkkE

 

 https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo

 

 

ACTIVIDADES de INGLÉS 1º de PRIMARIA 25-29 de MAIO

ACTIVIDADES de INGLÉS  1º de PRIMARIA

Esta semana imos traballar no libro da clase, GREAT  EXPLORERS  porque ahora xa todos o debedes ter na casa. Os audios e o vídeo están nos adxuntos.

Imos  rematar o tema 4 que xa o tiñamos moi avanzado.

 26 Maio

 Class Book:

 Páx. 38.    – Listen and number. (escoitan e poñen o nº na foto correspondente)

                   *Audio CD 2. Track 14..mp3

 -Listen and say (escoita e di: How are you? I`m fine, thank you)

                   *Audio CD 2. Track 15..mp3

 -          Sing. (Escoita e canta  despois a canción)

                   *Audio CD 2. Track 16..mp3

 

Páx. 39

      A good Explorer  … helps people. ( Un bo explorador axuda á xente)

           Watch Lizzy and George. ( video)

                    ¡Great Explorers Let's Explore Unit 4a.mp4

 Ahora imos á páx. 83 e facemos un MINIBOOK  coa historia que acabamos de ver. Fixádevos ben por onde hai que cortar ( línea discontinua) e por onde doblar ( línea continua). Na última páxina que está en blanco inventades e debuxades vós un final para a historia.

 ACTIVITY BOOK:

      Páx. 34:

-Write (escribe o nome do membro da familia)

-Circle and write ( rodea e escribe  a palabra correcta das 2 opcións que da)

Por se non se lembran xa destas palabras:

Happy- contento      angry- enfadado   tired- cansado   sad- triste

       

           28 Maio

                   Class Book

  Páx. 39

 

.Draw ( debuxa) My family.

          Maze ( laberinto) os nenos e as nenas saben ben como se fai; buscan nas páxs. anteriores desta        Unidade o que buscaba cada un dos Explorers.

 

Páx. 65

           

PICTURE DICTIONARY (Family)

 Listen and draw ( escoita e debux;, a cada personaxe fáltalles algo. Fíxate ben) Stick (pegatinas das palabras) Trace ( repasa)

              Audio CD 2. Track 17..mp3

                   

Activity Book

 

Páx. 35

 Look and write (facemos o crucigrama). Write the missing word (escribe a palabra perdida)

 Follow and tick your favourite activity. ( marcan a actividade que máis lle gustou da Unidade 4)

 Draw yourself (Debúxate a ti mesmo/mesma)

 

 

 

 

 

 

 

ACTIVIDADES INGLÉS 2º SEMANA 18 - 21 DE MAIO

 

Ola! envíovos tarefas para esta semana.

Imos repasar o tempo (weather), deixo enlaces de cancións e vocabulario:

 

https://www.youtube.com/watch?v=ksGiLaIx39c     seasons song for kids

 

https://www.youtube.com/watch?v=Jn7uAsLWXpk   weather song for kids

 

https://www.youtube.com/watch?v=CXKj7bm4Ops     kids vocabulary weather

 

unhas fichas interactivas e uns adxuntos con fichas para imprimir ( unha delas é un recortable para xogar ó dominó con fichas do tempo):

 

 

https://es.liveworksheets.com/oh158643da      weather

 

 

https://es.liveworksheets.com/ug1341ig           weather

 

Deixo uns enlaces que vos poden interesar de cancións:

 

WOW ENGLISH TV    

 

https://www.youtube.com/channel/UCx1xhxQyzR4TT6PmXO0khbQ

 

Dave and Ava -Nursery Rhymes

 

https://www.youtube.com/watch?v=oDh9Hh1bGsw

 

Loo Loo Kids - Nursery Rhymes and Children's songs

 

 

https://www.youtube.com/user/LooLooKids

 

Os que podedes acceder a Blink seguide traballando alí, estas tarefas que deixo aquí son sobre todo para os que non poden acceder á plataforma.

 

Un saúdo

ACTIVIDADES INGLÉS 1º SEMANA 18 - 21 DE MAIO

 

Ola, envíovos tarefas para a semana 18-21 maio.

Deixo estes enlaces para repasar os xoguetes:

https://www.youtube.com./watch?v=RWFmrW5ogxs  

  toys

https://www.youtube.com/watch?v=a3enzFS9LkA 

  episodio de peppa pig onde saen xoguetes

 

Nos adxuntos tedes fichas de repaso.

Os que poidan traballar en Blink que o sigan facendo. Estas que deixo aquí son para os que non teñen acceso a Blink e por se algúns máis vos animades.

Deixo tamén enlaces que vos poden ser interesantes:

 

WOW ENGLISH TV

https://www.youtube.com/channel/UCx1xhxQyzR4TT6PmXO0khbQ

 

Dave and Ava -Nursery Rhymes

https://www.youtube.com/watch?v=oDh9Hh1bGsw

 

Loo Loo Kids - Nursery Rhymes and Children's songs

 https://www.youtube.com/user/LooLooKids

 

ACTIVIDADES INGLES 1º e 2º de PRIMARIA do 11-15 DE MAIO

ACTIVIDADES INGLÉS 1º

 

Seguimos a traballar na plataforma BLINK.

 

Escoitamos a canción e facemos as fichas:

 

I Have A Pet | Animal Song | Super Simple Songs - YouTube

 

https://www.maestralidia.com/ANIMALS%20-2%2011-3-2019.pdf

 

https://es.liveworksheets.com/qc587pt

 

ACTIVIDADES INGLÉS 2º

 

Seguimos a traballar na plataforma BLINK.

 

Escoitamos a canción e facemos as fichas:

 

https://www.youtube.com/watch?v=36n93jvjkDs

 

https://es.liveworksheets.com/yy337tf

 

https://es.liveworksheets.com/pb1355ko

 

  Un saúdo.

 

Terceiro, cuarto, quinto e sexto. Semana do 4 ó 8 de maio

IMPORTANTE

A partir desta semana, o traballo dos grupos ós que se refire o título da presente nova será publicado na aula virtual do centro.

No arquivo adxunto teñen vostedes as instrucións para poder acceder á citada aula virtual.

Se teñen calquera dúbida, envíen un correo electrónico á dirección:

teacherantoniocpi@gmail.com

INGLES -> PRIMEIRO-SEGUNDO do 4 ó 8 de maio

IMPORTANTE PARA PRIMEIRO E SEGUNDO

Acceso ó class book e ó activity book dixitais Amazing Rooftops”

O alumnado poderá acceder a contidos audiovisuas e a actividades para facer de xeito telemático. Teñen que darse de alta, canto antes, na plataforma Blink polo que as nenas/os debe ter una conta de correo electrónico. Asemade, como son menores, é necesario que o pai/nai ou titores legais introduzan tamén una conta de correo.

O procedemento para poder acceder é o que segue:

  • Os códigos de acceso para poder crear a conta son:

PRIMEIRO

CL46991497

SEGUNDO A

CL64113474
SEGUNDO B
CL34844781

Unha vez dados de alta non poderán acceder ó seu libro en tanto a profesora no non os acepte na clase. Por este motivo non deben preocuparse se non poden acceder ó libro de xeito inmediato. Se os problemas continuaran póñanse en contacto coa profesora a través do correo electrónico facilitado na web do centro.

Envíovos un ficheiro adxunto para que se vexa máis claro.

 Tamén outros adxuntos con fichas:

For 1st grade:

https://www.liveworksheets.com/ge16620qe : fichas interactivas de números.

https://www.liveworksheets.com/md20817sp : ficha interactiva de cores.

 For 2nd grade:

https://www.liveworksheets.com/ep32123tj : fichas interactivas de números.

https://www.liveworksheets.com/qp20886hy : ficha interactiva de cores.

Un saúdo.

 

Sexto. Semana do 27 ó 30 de abril

As follas dos libros son as mesmas que as da semana pasada: Unidade 01.

Se xa as teñen descargadas e/ou impresas non é necesario que o fagan de novo.

Quinto. Semana do 27 ó 30 de abril

As follas dos libros son as mesmas que as da semana pasada: Unidade 01.

Se xa as teñen descargadas e/ou impresas non é necesario que o fagan de novo.

Cuarto. Semana do 27 ó 30 de abril

As follas dos libros son as mesmas que as da semana pasada: Unidade 01.

Se xa as teñen descargadas e/ou impresas non é necesario que o fagan de novo.

Distribuir contido
<><><>


 
by Dr. Radut