Skip to Content

Inglés

ACTIVIDADES de INGLÉS de 1º de PRIMARIA 15-19 xuño

ACTIVIDADES de  INGLÉS de 1º de PRIMARIA  15-19 xuño

 Imos repasar as cores. Escoitamos unha canción, seguro que vos vai soar moito:

 https://learnenglishkids.britishcouncil.org/songs/i-can-sing-rainbow

 Agora facedes estas fichas:

 https://learnenglishkids.britishcouncil.org/sites/kids/files/attachment/songs-i-can-sing-a-rainbow-worksheet-2017.pdf

 Deixo unha canción para que non esquezades as normas recomendadas para loitar contra o coronavirus:

 https://www.youtube.com/watch?v=a1IWWXZkHzY

 Have a nice summer!

 

ACTIVIDADES de INGLÉS DE 2º de PRIMARIA do 8-12 de xuño

 

ACTIVIDADES de  INGLÉS DE 2º de  PRIMARIA  do 8-12 de xuño

8 de xuño

 

 Saltamos a páxina 37 porque pode resultar difícil para eles sen ter o apoio das láminas e sen ter as explicacións na  clase, entender o que hai que facer.

 Class book: page 38

 Imos explorer nunha reserva natural na que veremos varios animais. Fixádevos nas fotos. Coñecedes o animal da foto “d”?

É  unha nutria. En inglés decimos OTTER. Tamén aparece un paxaro que é un cernícalo, KESTREL en inglés. Estas palabras non hai por que aprendelas. Só que cando os escoitedes na historia sepades a que se refiren.

 Listening 14

                     Audio CD 2. Track 14..mp3

Imos escoitar pero sen escribir nada de momento, fixándonos ben nas fotos.

Despois escoitamos de novo, podedes ir parando e poñedes o nº correspondente en cada foto.

Agora completamos con: run, fly e jump.

 Fíxate na foto “e”: que di a nai de Ben?

 Be quiet, please.

 Listening 15: be quiet, please

                                              Audio CD 2. Track 15..mp3

 Listening 16: SONG : WHAT’S THAT NOISE?  ( Que é ese ruido?)

                                                                  Audio CD 2. Track 16..mp3

 

 Escoitamos a canción na que tamén se nos di  “PLEASE, DON’T SHOUT” ( Por favor, non berredes).

 A canción fai referencia á contaminación acústica que é a producida por moito ruido, temos que tomar conciencia do perxudicial que é ademáis de ser moi desagradable.

Escoitadea varias veces, seguro que a aprenderedes.

 Fixádevos no que debe facer un bo explorador:

A good Explorer considers others.  Un bo explorador ten en conta ós demáis.

 

 Page 83:

Minibook (Ollo! A ver por onde cortades e por onde doblades).

Na última páxina do minibook inventades vós o final que queirades para esta historia.

 Activity Book

 

Page 34

Look and write. Mirade a onde nos levan as pegadas de cada animal e escribide.

 

10 de xuño

 Class Book

 

Page 39

Draw: my favourite wild animal. Debuxa o teu animal favorito ( que sexa un dos dados neste tema. Non vale doméstico)

 The explorers. Match and draw. ( todos sabedes cómo se fai)

 Picture Dictionary. Page 65  Stick the stickers.

 

Listen and say. Listening 17

                                         Audio CD 2. Track 17..mp3

 Activity Book

 

Page 35  .

Circle and write. Este exercicio é repaso deste e de outros temas anteriores. Rodeades e  escribides a palabra correcta.

No seguinte, marcades a vosa actividade favorita do tema e debuxades a vosa palabra favorita deste tema.

 

 

Os audios van nos documentos adxuntos

 

ACTIVIDADES de INGLÉS de 1º de PRIMARIA 8-12 de xuño

05/06/2020 00:59
Europe/Madrid

ACTIVIDADES de INGLÉS de 1º de PRIMARIA

 9 de xuño

 Seguimos repasando contidos xa dados.

 No seguinte enlace, tedes unha story: THE ENORMOUS CARROT,

 https://www.youtube.com/watch?v=Hkegh9oa2ps

 

 E neste unha SONG: FAMILY SONG

https://www.youtube.com/watch?v=p6p6n-Lnc7g

 Despois facedes unha ficha que vai nos adxuntos.

 11 de xuño

 Story: Sue and Sammy.

https://elt.oup.com/student/allaboutus/level01/stories?cc=global&selLanguage=en

 Con esta story repasamos  Classroom objects e reflexionamos sobre o bo que é compartir.

 SONG:

https://elt.oup.com/student/allaboutus/level01/songs?cc=global&selLanguage=en

 Neste enlace, un imprimible para facer cartas de Classroom Objects:

 https://elt.oup.com/elt/students/allaboutus/level01/crafts/aau1_cutouts_u1.pdf?cc=global&selLanguage=en

 E unha ficha sobre o mesmo tema en adxuntos.

ACTIVIDADES DE INGLÉS de 2º de PRIMARIA do 1-5 XUÑO

ACTIVIDADES DE INGLÉS de 2º de PRIMARIA  do 1-5 XUÑO

1 de xuño

 Class book:

                   Page 35

 STORY: (Listening  8 )

                                           *Audio CD 2. Track 8..mp3

 Debedes escoltar a historia  varias veces e fixarvos ben porque despois no Activity book ides traballar sobre ela.

 Agora podedes ver o video da historia:

 

           *Animated Story Unit 4c.mp4

Look at the blue Explorer. Can you see the motorbike? ( debedes buscar a moto)

 Activity book:

                       Page 31

 Number (enumera as viñetas, podedes mirar polo Class book)

 Draw and write ( debuxades no espazo en  blanco o animal que corresponda, despois completades a oración)

 There’s a________ (Hai un / unha­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­____________)

 3 de xuño

 Class book:

                  Page 36

 Escoitade estas palabras : ( Listening 9) 

 

                                                                     *Audio CD 2. Track 9..mp3

 WALK (camiñar)  SWIM (nadar)  FLY (voar)  SING (cantar)

 Escoitadeas varias veces para non esquecelas . Podedes copialas tamén.

 Circle in red (os debuxos que representan as 4 palabras anteriores rodeaos de vermello)

 Listen to the song (Listening 10). Escoitade a canción sinalando de cada vez o que pode facer cada animal.

                                        *Audio CD 2. Track 10..mp3

 Circle in blue: run, jump,climb, hop.  (rodea de azul)

 Sing the new song ( Listening 11)

                                        *Audio CD 2. Track 11..mp3

  Escoitade a nova canción, é como a anterior, pero cambia os animais por outro, vós debedes decir o que sabe facer ese animal.                                      

Exemplo:   Look, here’s a frog. It can ______________

 Go to page 71, CUT OUT

 Facedes o recortable, fixádevos ben por onde hai que doblar e por onde cortar.

Despois practicamos o que pode / non pode facer cada animal.

 Exemplo:  It can _________   / It can’t ________________

 Activity book

                       Page 32

 Read and colour: (le e colorea)

 Read, colour and number.

 Write ( escribe o que pode facer)

 Deixovos un enlace dunha canción para que vexades  e escoitedes máis nomes de animais.

 https://www.youtube.com/watch?v=p5qwOxlvyhk

 Outro con CAN / CAN’T

 https://www.youtube.com/watch?v=jANerjPKC9E

 Tedes unhas fichas sobre ANIMALS nos documentos adxuntos.

 No seguinte enlace tedes moitos xogos:

 https://elt.oup.com/student/oupeprimary/gameszone/levels_1_2/?cc=global&selLanguage=en

 

 

 

 

ACTIVIDADES DE INGLÉS DE 1º de PRIMARIA do 1 – 5 xuño

ACTIVIDADES DE INGLÉS DE 1º de PRIMARIA do 1 – 5 xuño

 Imos seguir repasando e xa rematando a UNIT 4 .

 2 de xuño 

Class book:

 Pages 40-41 ;        THE TOYS,  episode 2. Antes de escoitar este 2º episodio podedes  botar un vistazo ó 1º para que vexades o que pasaba alí e como remataba.

 Os personaxes eran:

 Eddie, the explorer

Wanda, the doll

Hattie, the hippo

Bubbles, the monkey

 Escoitádeo varias veces fixándovos nas viñetas.Non vos preocupedes se non entendedes todo.O importante é a idea xeral do que pasa.

 Listening 18.

                       *Audio CD 2. Track 18..mp3

 O audio está no adxunto

 Activity book:

 Pages 36-37

 Estas dúas páxinas son de repaso da Unit 3 ( animals) e Unit 4 (family).

Fixádevos ben no último exercicio por qué palabra empeza a oración que tedes que completar:

 

He’s________________( El está….  …)                      She’s­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­__________( Ela está…..)

 

 4 de xuño

 Seguimos repasando a familia e as emocións.

 Vemos este vídeo  sobre a familia:

 https://www.youtube.com/watch?v=VvrG4JguNQk

 Aparecen as palabras: grandma ( é o mesmo que granny).

Tamén aparecen:

 Uncle ------ Tío                 Auntie-------- Tía                   Cousin------------ Primo/ Prima

 No vídeo presentan un FAMILY TREE ( Ärbore familiar)  Vós agora podedes facer o voso. Envíovos un no ficheiro adxunto.

 Draw my  FAMILY TREE.

 Vemos este outro video que  fala das emocións:

 https://www.youtube.com/watch?v=5su1M6NdG-I

 Facemos ahora esta ficha interactiva ( unha vez rematada podedes enviarma directamente a min. Cando saia FINISHED, volvedes arriba,  tedes a opción de correxir: CHECK  e a opción de envíar ó teu profe: EMAIL ANSWERS TO YOUR TEACHER)

 https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Feelings_and_emotions/My_emotions_sx96974fh

 

Tedes unha ficha sobre a FAMILY  no documento adxunto.

 No seguinte enlace tedes moitos xogos:

 https://elt.oup.com/student/oupeprimary/gameszone/levels_1_2/?cc=global&selLanguage=en

ACTIVIDADES INGLÉS 2º DE PRIMARIA do 25- 29 MAIO

ACTIVIDADES INGLÉS 2º DE PRIMARIA do 25- 29 Maio

 Imos traballar nos nosos libros da aula, GREAT EXPLORERS 2, porque agora debedes telos todos na casa. Os nenos e as nenas están afeitos á mecánica do libro e cos audios  e indicacións que vos dou, poderán ir seguindo o que teñen que facer.

 Os audios van nos adxuntos.

 

25 de Maio

        Class Book

 Páx. 32 ( xa a tiñamos visto, pero repasamos porque hai moito tempo e xa non vos lembraredes)

 -Listen and point. ( escoita e sinala).

 

             *Audio CD 2. Track 2..mp3

 

-Listen and chant. (escoita e fai a rima)

 

                *Audio CD 2. Track 3..mp3

 

-Listen and play “what’s missing?”

 

                 *Audio CD 2. Track 4..mp3

 É un xogo. Van a escoitar varias series de animais. En cada unha falta un animal, deben estar moi atentos, seguindo co dedo para  que lles resulte máis fácil saber cal é. Poden parar o audio en cada serie para que non resulte moi difícil.

Repito, os nenos e nenas coñecen a mecánica do xogo

 

 Páx- 33

 -Stick the stickers. (Pon as pegatinas)

 -Listen and tick or cross ( escoita e marca tick ou cruz). Escribe o nome dos animais.

 

              *Audio CD 2. Track 5..mp3

 -Listen and do. Lucky says SLEEP / WAKE UP   (DURME/ DESPERTA)

 

                   *Audio CD 2. Track 6..mp3

 

 

Activity Book

 Páx. 29

 -Match and draw (une e debuxa) 2º A xa o fixera na clase (poden facelo nun folio).

 

  27 Maio

 

Class Book page 34

 

-Listen and point. ( escoita e sinala)

         

                  *Audio CD 2. Track 7..mp3

 ( Can e Can’t xa o vimos na Unidade 1)

 It can’t run ( non pode correr)/ It can jump ( pode saltar)

 

 -Circle and tick the odd one out: (tedes que rodear e marcar con un tick o animal que non fai o mesmo que os demáis en cada serie; por exemplo na 1ª serie todos os animais poden escalar ( climb) agás o coello.

 

 

Activity book, page 30

 

-Circle ( rodea os nomes dos animais)

-Look and write ( mira e escribe de que animal se trata)

 

 Aquí tedes unhas fichas interactivas para practicar CAN/ CAN’T:

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Can_or_can't/Can_animals_do_this_(Can_or_can't)_ly2151ko

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Actions/What_can't_they_do$_ld237688ei

 

http://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Can_or_can't/Can_cant_tp291986le

 

 Deixo unhas cancións relacionadas co tema:

 

 https://www.youtube.com/watch?v=7MKmbyfhkkE

 

 https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo

 

 

ACTIVIDADES de INGLÉS 1º de PRIMARIA 25-29 de MAIO

ACTIVIDADES de INGLÉS  1º de PRIMARIA

Esta semana imos traballar no libro da clase, GREAT  EXPLORERS  porque ahora xa todos o debedes ter na casa. Os audios e o vídeo están nos adxuntos.

Imos  rematar o tema 4 que xa o tiñamos moi avanzado.

 26 Maio

 Class Book:

 Páx. 38.    – Listen and number. (escoitan e poñen o nº na foto correspondente)

                   *Audio CD 2. Track 14..mp3

 -Listen and say (escoita e di: How are you? I`m fine, thank you)

                   *Audio CD 2. Track 15..mp3

 -          Sing. (Escoita e canta  despois a canción)

                   *Audio CD 2. Track 16..mp3

 

Páx. 39

      A good Explorer  … helps people. ( Un bo explorador axuda á xente)

           Watch Lizzy and George. ( video)

                    ¡Great Explorers Let's Explore Unit 4a.mp4

 Ahora imos á páx. 83 e facemos un MINIBOOK  coa historia que acabamos de ver. Fixádevos ben por onde hai que cortar ( línea discontinua) e por onde doblar ( línea continua). Na última páxina que está en blanco inventades e debuxades vós un final para a historia.

 ACTIVITY BOOK:

      Páx. 34:

-Write (escribe o nome do membro da familia)

-Circle and write ( rodea e escribe  a palabra correcta das 2 opcións que da)

Por se non se lembran xa destas palabras:

Happy- contento      angry- enfadado   tired- cansado   sad- triste

       

           28 Maio

                   Class Book

  Páx. 39

 

.Draw ( debuxa) My family.

          Maze ( laberinto) os nenos e as nenas saben ben como se fai; buscan nas páxs. anteriores desta        Unidade o que buscaba cada un dos Explorers.

 

Páx. 65

           

PICTURE DICTIONARY (Family)

 Listen and draw ( escoita e debux;, a cada personaxe fáltalles algo. Fíxate ben) Stick (pegatinas das palabras) Trace ( repasa)

              Audio CD 2. Track 17..mp3

                   

Activity Book

 

Páx. 35

 Look and write (facemos o crucigrama). Write the missing word (escribe a palabra perdida)

 Follow and tick your favourite activity. ( marcan a actividade que máis lle gustou da Unidade 4)

 Draw yourself (Debúxate a ti mesmo/mesma)

 

 

 

 

 

 

 

ACTIVIDADES INGLÉS 2º SEMANA 18 - 21 DE MAIO

 

Ola! envíovos tarefas para esta semana.

Imos repasar o tempo (weather), deixo enlaces de cancións e vocabulario:

 

https://www.youtube.com/watch?v=ksGiLaIx39c     seasons song for kids

 

https://www.youtube.com/watch?v=Jn7uAsLWXpk   weather song for kids

 

https://www.youtube.com/watch?v=CXKj7bm4Ops     kids vocabulary weather

 

unhas fichas interactivas e uns adxuntos con fichas para imprimir ( unha delas é un recortable para xogar ó dominó con fichas do tempo):

 

 

https://es.liveworksheets.com/oh158643da      weather

 

 

https://es.liveworksheets.com/ug1341ig           weather

 

Deixo uns enlaces que vos poden interesar de cancións:

 

WOW ENGLISH TV    

 

https://www.youtube.com/channel/UCx1xhxQyzR4TT6PmXO0khbQ

 

Dave and Ava -Nursery Rhymes

 

https://www.youtube.com/watch?v=oDh9Hh1bGsw

 

Loo Loo Kids - Nursery Rhymes and Children's songs

 

 

https://www.youtube.com/user/LooLooKids

 

Os que podedes acceder a Blink seguide traballando alí, estas tarefas que deixo aquí son sobre todo para os que non poden acceder á plataforma.

 

Un saúdo

ACTIVIDADES INGLÉS 1º SEMANA 18 - 21 DE MAIO

 

Ola, envíovos tarefas para a semana 18-21 maio.

Deixo estes enlaces para repasar os xoguetes:

https://www.youtube.com./watch?v=RWFmrW5ogxs  

  toys

https://www.youtube.com/watch?v=a3enzFS9LkA 

  episodio de peppa pig onde saen xoguetes

 

Nos adxuntos tedes fichas de repaso.

Os que poidan traballar en Blink que o sigan facendo. Estas que deixo aquí son para os que non teñen acceso a Blink e por se algúns máis vos animades.

Deixo tamén enlaces que vos poden ser interesantes:

 

WOW ENGLISH TV

https://www.youtube.com/channel/UCx1xhxQyzR4TT6PmXO0khbQ

 

Dave and Ava -Nursery Rhymes

https://www.youtube.com/watch?v=oDh9Hh1bGsw

 

Loo Loo Kids - Nursery Rhymes and Children's songs

 https://www.youtube.com/user/LooLooKids

 

ACTIVIDADES INGLES 1º e 2º de PRIMARIA do 11-15 DE MAIO

ACTIVIDADES INGLÉS 1º

 

Seguimos a traballar na plataforma BLINK.

 

Escoitamos a canción e facemos as fichas:

 

I Have A Pet | Animal Song | Super Simple Songs - YouTube

 

https://www.maestralidia.com/ANIMALS%20-2%2011-3-2019.pdf

 

https://es.liveworksheets.com/qc587pt

 

ACTIVIDADES INGLÉS 2º

 

Seguimos a traballar na plataforma BLINK.

 

Escoitamos a canción e facemos as fichas:

 

https://www.youtube.com/watch?v=36n93jvjkDs

 

https://es.liveworksheets.com/yy337tf

 

https://es.liveworksheets.com/pb1355ko

 

  Un saúdo.

 

Distribuir contido
<><><>


 
by Dr. Radut