REPARTO DE AULAS EXAMES SETEMBRO

En documento adxunto achégase a distribución por aulas do alumnado nos exames de setembro.

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO

Lembramos que xa están dispoñibles no centro os vales de libros (1º EP e 2º EP) e vales de material para o alumnado (EP e ESO). Poden recollelos na secretaría do Centro en horario de 10:00 a 13:00 horas.

AUTORIZACIÓNS SAÍDA ALUMNADO CENTRO E BUS ESCOLAR

Antes do inicio das clases no mes de setembro (10 de setembro EI-EP e 16 de setembro ESO) deben de deixar cumprimentadas na secretaría as autorizacións para a recollida do alumnado no centro e no bus escolar.  Durante o mes de xullo o horario de atención ao público é de 10:00 a 13:00 horas.

Os impresos figuran en documento adxunto para poder descargalos, poderán solicitarse igualmente no centro.

LISTAXES PROVISIONAIS FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E MATERIAL 2020-2021

Informamos que mañá será publicada a listaxe provisional  do fondo solidario de libros de texto e material escolar. As familias que teñan a chave 365 ou certificado dixital, poderán facer a consulta a través da aplicación fondo libros. As familias que non dispoñan destes medios terán que facer a consulta no Centro, en horario de 10:00 a 13:00 horas. O prazo de reclamacións son os días 13 e 14 de xullo.

ANEXO III MATRÍCULA

En documento adxunto figura o impreso de formalización de matrícula para o alumnado (EI e EP) de nova incorporación ao centro.  A presentación deste anexo remata o 10 de xullo.

INFORMACIÓN EXAMES DE SETEMBRO

En documento adxunto figura información sobre os exames de setembro para o alumnado da ESO.

BO VERÁN

O CPI Camiño de Santiago quere agradecer a toda a Comunidade Educativa o traballo e o esforzo realizado durante este curso.

Os nosos mellores desexos para o verán.

Vémonos en setembro.

DESPEDIDA ALUMNADO 4º ESO

Premer na imaxe para acceder ao vídeo.

LISTAXES LIBROS DE TEXTO CURSO 2020-2021

En documento adxunto figura a relación de libros de texto para o vindeiro curso.

APERTURA PRAZO SOLICITUDE ALUMNADO USUARIO COMEDOR ESCOLAR

Durante os meses de xuño e xullo poden presentar na secretaría do centro a solicitude de alumnado usuario do servizo de comedor escolar para o vindeiro curso.

Poden descargar os impresos no documento adxunto.