AUTORIZACIÓN SAÍDA DO CENTRO DO ALUMNADO E TRANSPORTE ESCOLAR

En documento adxunto poden descargar a autorización de saída e persoas autorizadas para a recollida do alumnado no centro  e no transporte escolar.

ENTRADAS E SAÍDAS ALUMNADO

ORGANIZACIÓN DAS ENTRADAS E DAS SAÍDAS NO CENTRO EDUCATIVO. CURSO 22/23

Estimadas familias, deixamos atrás estes cursos marcados pola pandemia da COVID e comezamos este, con moita ilusión e con modificacións na nosa organización de centro.

As entradas e saídas do noso alumnado realizarase do seguinte xeito:

ENTRADA AO CENTRO EI - EP

O alumnado usuario de transporte escolar seguirá entrando polo portalón grande ao carón da parada dos autobuses.

O alumnado que non faga uso do transporte escolar entrará pola porta pequena do patio ás 9:25 horas. Os alumnos/as de educación infantil poderán entrar acompañados/as.

A custodia deste alumnado será realizada por profesorado de garda.

SAÍDA DO CENTRO EI -EP

O alumnado que non faga uso do comedor escolar  a saída será ás 14:30 horas polo patio. O/A responsable que realice a recollida poderá entrar no patio para facilitar á entrega dos alumnos/as . A saída do alumnado da etapa de Educación Infantil farase ás 14:25 horas.

Durante o mes de setembro non haberá actividades extraescolares, o alumnado que faga uso do comedor escolar pero non do transporte, será recollido ás 15:20 horas pola entrada principal do centro.

Durante o resto do curso, os/as alumnos/as que acudan ás actividades extraescolares e non fagan uso do transporte escolar serán recollidos polo patio ás 16:30. Os responsables poderán entrar no recinto escolar.

Aquel alumnado que non participe en actividades extraescolares será recollido ás 15:20 horas pola entrada principal do centro.

ENTRADA AO CENTRO ESO

Todo o alumnado entrará polo portalón grande ao carón da parada dos autobuses a partir das 8:20 horas.

A custodia deste alumnado será realizada polo profesorado de garda.

O alumnado que non faga uso do comedor escolar durante a xornada dos martes, entrará de novo para as sesións de tarde polo portalón grande ás 14:55.

SAÍDA DO CENTRO ESO

Todos os días agás os martes, o alumnado sairá polo portalón grande ao carón da parada dos autobuses ás 14:00 horas.

Os martes, o alumnado que non faga uso do comedor escolar empregará para a saída a porta principal ás 13:10 horas.

A saída ao final da xornada dos martes realizarase para todo o alumnado ás 17:30 horas usando de novo o portalón grande.

REUNIÓN COAS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 4º EI (3 ANOS)

O vindeiro luns día 5 de setembro ás 11:00 horas terá lugar a reunión informativa de inicio de curso para as familias do alumnado de 3 anos.

CONTACTO DURANTE O MES DE AGOSTO

No caso dunha urxencia ou necesidade poden contactar co centro a través do correo electrónico cpi.camino.santiago@edu.xunta.gal

COLABORACIÓN PARA ATENDER AO ALUMNADO NO COMEDOR ESCOLAR

30/06/2022 13:27
Europe/Madrid

Todas as familias interesadas en participar na colaboración de atención ao alumnado no comedor escolar para o vindeiro curso, poden achegarse á secretaría do centro para cubrir a solicitude de colaboración. Horario de atención ao público de 10:00 a 12:30 horas.

SOLICITUDE DO SERVIZO DO COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO 22 -23

30/06/2022 13:13
Europe/Madrid

Durante o mes de xullo poderán solicitar o uso do comedor escolar para o vindeiro curso 2022-2023.

A solicitude poden recollela na secretaría do centro en horario de atención ao público ( 10:00 a 12:30 horas) ou descargala no documento adxunto.

LISTAXES LIBROS DE TEXTO CURSO 2022 -2023

30/06/2022 12:54
Europe/Madrid

En documento adxunto poden ver as listaxes dos libros de texto para o vindeiro curso.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA DO NOVO ALUMNADO DE EI E EP

Está aberto o prazo de matrícula para o alumnado de nova incorporación ao centro de EI e EP ata  o día 30 de xuño.

Poden descargar o formulario e unha vez cuberto presentalo no centro. Igualmente está dispoñible na secretaría para quen o precise.

BOLSAS NEAE 2022 - 2023

Desde o 19 de maio ata o 30 de setembro de 2022 está aberto o prazo para solicitar as bolsas de axudas para o alumnado que presenta Necesidades Específicas de Apoio Educativo.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Desde hoxe está aberto o prazo para participar no fondo solidario de libros de texto e axudas de material escolar para o curso 2022/23.

O modelo impreso da solicitude está a disposición na secretaría. Asemade, premendo no seguinte enlace https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/ poden facer a solicitude electrónica ou descargar o modelo para presentar no centro.

A documentación que acompañará á solicitude é:

• Copia do libro de familia ou documento equivalente, onde figure o alumno/a e os demais membros da unidade familiar. En caso de separación ou divorcio, ademais, deberán achegar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do/a menor.
  • Outra documentación que dependerá das particularidades de cada familia que se recolle no Anexo I no apartado DOCUMENTACIÓN QUE SE PRESENTA.

O prazo remata o 22 de xuño.