INMERSIÓN LINGÜÍSTICA ALUMNADO DE 6º EP

24/05/2018 23:35
Europe/Madrid

O alumnado 6º EP participou durante tres días nunha saída ao Centro de inmersión lingüística en Os Peares, conxugando actividades de ocio-aventura e inglés.

CONVOCATORIA PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

21/05/2018 16:54
Europe/Madrid

Prema para acceder á Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

Benvid@s

Taboleiro de novas

PROGRAMA PIALE 2017

A profesora Eulalia Simal Iglesias realizou entre o 14 de outubro de 2017 e o 12 de novembro de 2017 unha estadía no centro educativo Lisgar Collegiate Institute, en Ottawa (Canadá) dentro do programa PIALE 2017. A continuación se adxuntan dúas presentacións sobre a súa experiencia alí, a primeira sobre as características do país e a segunda, sobre a súa experiencia no sistema educativo canadense. Para acceder a elas, picar nas imaxes.