AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA DE SETEMBRO

O alumnado que non superara materias de Matemáticas ten que presentarse á convocatoria extraordinaria de setembro. Ao igual que tódolos anos, e tal e como consta na Programación deste Departamento, consiste nun exame escrito. Celebrarase o día 3 de setembro ás 9 horas.

As unidades que serán avaliables no exame, por cursos, son:

Matemáticas 1º de ESO. Unidades 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 e 8.

Matemáticas 2º de ESO. Unidades 1, 2, 3, 4, 5, 6 e 7.

Matemáticas Orientadas ás Ensinanzas Académicas 3º de ESO. Unidades 1, 2, 3, 4, 5, 6 e 11.

Matemáticas Orientadas ás Ensinanzas Aplicadas 3º de ESO. Unidades 1, 2, 3, 4, 6, e 7.

O alumnado con materias pendentes do curso anterior sen aprobar, deberá presentarse así mesmo á proba da pendente.

Ánimo e moi feliz verán!

Adaptación da Programación Didáctica (3º trimestre). Curso 2019 - 2020.

O Departamento de Matemáticas publica, nos arquivos que se achegan a continuación, a adaptación da Programación Didáctica do Departamento para o terceiro trimestre do curso nas diferentes materias que imparte, segundo as instrucións do 27 de abril de 2020 da Dirección Xeral de Educación e Formación Profesional.