Gratuidade libros de texto

LISTAXES PROVISIONAIS FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E MATERIAL 2020-2021

Informamos que mañá será publicada a listaxe provisional  do fondo solidario de libros de texto e material escolar. As familias que teñan a chave 365 ou certificado dixital, poderán facer a consulta a través da aplicación fondo libros. As familias que non dispoñan destes medios terán que facer a consulta no Centro, en horario de 10:00 a 13:00 horas. O prazo de reclamacións son os días 13 e 14 de xullo.

CONVOCATORIA FONDO SOLIDARIO LIBROS TEXTO E AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

MOI IMPORTANTE

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o alumnado de primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2020/2021.

Orde do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21 (código de procedemento ED330B).

PRAZO PRESENTACIÓN SOLICITUDE: Do 20 de maio ao 19 de xuño.

En documentos adxuntos poden ver a Orde do 12 de maio de 2020, resumo das Instrucións e ANEXO I e II.

Horario de atención ao público de 10:00 a 14:00 horas.

As familias que se acheguen ao centro para a presentación de documentación, deberán cumprir coas medidas de seguridade e protección establecidas pola Consellería de Sanidade contra o Covid 19 ( protocolos de distancia e protección persoal).

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO 1º E 2º EP E MATERIAL ESCOLAR

Están dispoñibles os vales para a adquisición de libros de texto de 1º-2º EP e de material escolar EP e ESO, para aqueles/as que lles corresponda por renda.

O alumnado da ESO con materias pendentes deberán recollelos no mes de setembro, ao inicio de curso.

Lembramos  que os vales deberán ser recollidos polos/as solicitantes, ou traer autorización de recollida.

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS MATERIAL 2019- 2020

Premendo no seguinte enlace poderán acceder a orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20 (código de procedemento ED330B).

Premendo pódese descargar a solicitude ( anexo I e anexo II).

O prazo para presentar as solicitudes remata o 21 de xuño.