Gratuidade libros de texto

LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO ESO

12/09/2019 09:45
Europe/Madrid

No documento adxunto pódese consultar a asignación de libros polo fondo solidario de libros de texto.

LISTAXE DEFINITIVA FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO EP

Poden consultar a listaxe definitiva do fondo solidario de libros de texto do alumnado de educación primaria.

AXUDAS PARA ADQUISICIÓN LIBROS DE TEXTO 1º E 2º EP E MATERIAL ESCOLAR

Están dispoñibles os vales para a adquisición de libros de texto de 1º-2º EP e de material escolar EP e ESO, para aqueles/as que lles corresponda por renda.

O alumnado da ESO con materias pendentes deberán recollelos no mes de setembro, ao inicio de curso.

Lembramos  que os vales deberán ser recollidos polos/as solicitantes, ou traer autorización de recollida.

LISTAXES PROVISIONAIS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Poden acceder ás listaxes provisionais de admitidos/as e excluídos/as do fondo solidario de libros de texto para o alumnado de 3º, 4º, 5º, 6º de EP e ESO.

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous días seguintes á publicación das listaxes provisonais ( ata o 15 de xullo).

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E AXUDAS MATERIAL 2019- 2020

Premendo no seguinte enlace poderán acceder a orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20 (código de procedemento ED330B).

Premendo pódese descargar a solicitude ( anexo I e anexo II).

O prazo para presentar as solicitudes remata o 21 de xuño.