VEXO VEXO

VÍDEO DESPEDIDA

Bo día nenos e nenas:
Tal e como vos dixemos nas tarefas,  non queríamos rematar o curso sen mandarvos unha pequena mensaxe. Clicade na imaxe para vela.

ACTIDADES DO 8 AO 18 XUÑO

DÍA MUNDIAL DO MEDIO AMBIENTE

Os pequenos xestos do día a día son fundamentais para coidar o noso medio.
Preme na imaxe para ver algún destes xestos da man do alumnado de Educación Infantil.

TAREFAS DO 25 DE MAIO AO 5 DE XUÑO

No seguinte enlace pódense descargar as actividades propostas.

OS BOLECHAS CARVALHO CALERO

Tamén, Os Bolechas celebran as Letras Galegas e o seu autor, Pepe Carreiro dedica un novo volume da colección "As miñas primeiras Letras Galegas" a Ricardo Carvalho Calero, ofrecendo un entretido conto co que o lector ou lectora vai descubrindo quen é o personaxe de quen se fala ao tempo que goza dunha aventura típica desta divertida familia galega.  En atención á situación excepcional que vivimos por mor da Covid-19 e ás especiais circunstancias en que se celebra este ano o Día das Letras Galegas, a editorial Bolanda, coa colaboración da Secretaría Xeral de Política Lingüística, pono á nosa disposición no Portal da Lingua.

LER MOLA

Premer na imaxe para ver o vídeo de "LER MOLA", realizado con todos os vosos motivos para ler.

Moitas grazas pola vosa participación

ACTIVIDADE CONXUNTA EDUCACIÓN INFANTIL

Mostramos algúns dos traballos feitos polo alumnado despois da proposta do luns 23.

Mil grazas!!!

<><><>