Novas de interese

BENEFICIARIOS/AS DE MÁSCARAS

No día de hoxe publicouse a Orde do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta Consellería no curso 2020-2021 ( código do procedemento ED330E).

Premer para acceder á Orde.

Será beneficiario/a das máscaras, directamente, o alumnado que resultou beneficiario das axudas de material escolar, o resto do alumnado pode solicitalo, sempre que reúna os requisitos no prazo do 16 de novembro ao 27 de novembro.

MODIFICACIÓNS NO INICIO DO CURSO PARA O ALUMNADO ESO

Co novo calendario mantense a distribución por cursos no inicio escalonado. Así, os alumnos/as de 1º e 2º da ESO, que inicialmente comezarían as clases o vindeiro mércores 16, farano o mércores 23; mentres que os de 3º da ESO, que volvían ás aulas o xoves 17, regresarán finalmente o xoves 24. Os/As estudantes de 4º da ESO, que comezarían as clases o venres 18, farano o venres 25.

Premer para acceder á información publicada pola Consellería.

Documentación adaptada ao contexto COVID para o centro.

Queda a disposión de toda a comunidade educativa o Plan de Adaptación ao contexto COVID para o curso 2020 - 2021, o Plan de Continxencia, o Programa de Acollida, croques das aulas, planos distribución patios, modelos de rexistro de ventilación e limpeza de aseos, enquisa de autoavaliación clínica da COVID-19 e declaración autorresponsable para cumprimentar as familias (entregar na Secretaría do centro).

INCORPORACIÓN GRADUAL DO ALUMNADO

O alumnado incorporarase gradualmente no curso 2020-2021:

• O día 10 de setembro incorporarase o alumnado de 4º e 5º de educación infantll,  1º, 2º e 3º curso de educación primaria
  • O día 11 de setembro incorporarase o alumnado de 6º de educación infantl e 4º, 5º e 6º curso de educación primaria
  • O día 16 de setembro incorporarase o alumnado de 1º e 2º ESO
  • O día 17 de setembro incorporarase o alumnado de 3º ESO
  • O día 18 de setembro incorporarase o alumnado de 4º ESO

Poden consultar a resolución da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educatva pulsando aqui.

RESUMO NORMAS DE ORGANIZACIÓN E FUNCIONAMENTO EN RELACIÓN Á COVID 19

En documento adxunto poden ver un resumo sobre os aspectos organizativos e de funcionamento para este curso 2020-2021.

BO VERÁN

O CPI Camiño de Santiago quere agradecer a toda a Comunidade Educativa o traballo e o esforzo realizado durante este curso.

Os nosos mellores desexos para o verán.

Vémonos en setembro.

APERTURA PRAZO SOLICITUDE ALUMNADO USUARIO COMEDOR ESCOLAR

Durante os meses de xuño e xullo poden presentar na secretaría do centro a solicitude de alumnado usuario do servizo de comedor escolar para o vindeiro curso.

Poden descargar os impresos no documento adxunto.

APERTURA PRAZO ADMISIÓN COLABORACIÓN COMEDOR ESCOLAR

O luns 22 de xuño ábrese o prazo para a presentación de solicitudes de colaboración nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar durante o curso 2020/2021.

O impreso figura en documento adxunto.

Animamos ás familias do noso alumnado a colaborar neste servizo.

INFORMACIÓN IMPORTANTE ESO: AVALIACIÓN FINAL, DEVOLUCIÓN LIBROS E MATRÍCULA

INFORMACIÓN IMPORTANTE ALUMNADO ESO

No documento adxunto incluíese a planificación do final de curso para a ESO. Pregamos seguir o calendario e as indicacións establecidas.

Adxúntase tamén os impresos necesarios.

Ante calquera dúbida contactar por vía telefónica ou presencial en horario de 10:00 a 14:00 horas.

INSTRUCIÓNS FINAL DE CURSO

MOI IMPORTANTE

Unha vez publicadas as Instrucións do 27 de abril de 2020 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20 nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia.

Pregamos consulten os documentos adxuntos con toda a información para as familias do alumnado de Educación Primaria e ESO.