Complementarias

DÍA INTERNACIONAL DA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

24/11/2023 14:26
Europe/Madrid

Hoxe, Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller, desde o C.P.I. Camiño de Santiago, xuntámonos, vestidos e vestidas de negro, para manifestar o noso rotundo rexeitamento fronte a violencia machista. Ao remate, as alumnas de cuarto de E.S.O. leron un pequeno manifesto. Ademais, durante toda a semana, o alumnado expresou as súas mensaxes contra a violencia contra as mulleres e a favor do bo trato nas mans que recortaron e pegaron no muro do 25N.

RADIO PIÑEIRO

A nosa radio escolar "Radio Piñeiro" xa forma parte de escolas nas ondas.

Presentamos o logo deseñado pola alumna de 5º EP, Carla Suárez Furelos.

Premendo no enlace http://escolasnasondas.com/benvida-radio-pineiro-19-1km/ pódese acceder á benvida recibida de escolas nas ondas.

MENSAXES DÍA DA NON VIOLENCIA DE XÉNERO

DÍA DA PAZ

Exposición e actividades do Equipo da Biblioteca Escolar, do Equipo de Actividades Complementarias e Extraescolares e do Equipo de Dinamización e Normalización da Lingua Galega, co gallo do día da PAZ 2022.

PREMER PARA ESCOITAR O BLUES DA PAZ

Vídeo e Postal de Nadal

Fai clic na postal de Nadal para descargar o vídeo

VIDEO 4º ESO CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O ALUMNADO DE 4º DA ESO PON O SEU GRAN DE AREA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO.

PODES VISUALIZAR O SEU VÍDEO AQUÍ.

ACTUACIÓN MAXIA

Asistimos á actuación do mago Benxamín na casa da cultura. O noso agradecemento a ANPA por ofertarnos esta actividade da que puidemos disfrutar todo o alumnado e profesorado do centro.

PRESENTACIÓN CONTO DOS BOLECHAS

O alumnado de 1º e 2º de EP participou na presentación do conto " Os Electrecos" sobre a reciclaxe dos aparellos eléctricos.

MURAL NADAL

06/02/2019

PANXOLIÑA POSTAL

21/12/2018 19:49
Europe/Madrid

Fai click para ver a nosa panxoliña.

FELICES FESTAS E PRÓSPERO ANO NOVO

<><><>