Infantil e Primaria

Vídeo da Paz 2024

Bo Nadal

PROGRAMA FESTIVAL NADAL

En documento adxunto figura o programa do festival de Nadal.

MAGOSTO E SAMAÍN

Hoxe no centro celebramos o Magosto e o Samaín, con este motivo o alumnado degustou castañas asadas e bolos preñados. Asemade disfrutamos coa actuación musical do grupo Migallas.

O alumnado de 1º e 2º de secundaria asistiu na Casa da Cultura á actuación teatral de Os Trogloditas de Tanxarin (esta actividade foi ofertada polo concello de O Pino).

Actuación do grupo Migallas - Merenda con Pan de Millo

Día escolar da non violencia e da paz 2019

06/02/2019 13:00
06/02/2019 14:00
Europe/Madrid

Tras ser adiada por mor do mal tempo, por fin se levou a cabo a celebración do "Día escolar da non violencia e da paz".

O programa foi o seguinte:

DIA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E DA PAZ
ÁS 13:00 HORAS:
ACTO NO PATIO DE PRIMARIA.
( Sairemos ao patio coas caixas dos sorrisos Unha vez colocados uns alumnos/as farán unha pequena introdución e a continuación cada grupo/clase dirá o seu compromiso de paz.
A continuación bailaremos todos xuntos a canción de Rosana: Sonríe. )
En caso de choiva o acto posporase para cando o tempo o permita; en todo caso o horario e organización será a mesma.
Un saúdo. O Equipo de extraescolares.

Se queredes ver a galería de fotos, premede no seguinte enlace:

>> Galería. >>

<><><>