Admisión-Matrícula

ANEXO III MATRÍCULA

En documento adxunto figura o impreso de formalización de matrícula para o alumnado (EI e EP) de nova incorporación ao centro.  A presentación deste anexo remata o 10 de xullo.

INFORMACIÓN ALUMNADO DE 6ºEP

AVISO IMPORTANTE INFORMACIÓN 6º EP

Desde o Departamento de Orientación elaborouse un documento con información de interese para o alumnado que comeza 1º ESO no vindeiro curso. Pódese descargar en documento adxunto.

Adxúntase tamén a folla de matrícula para o novo curso. Deberá ser entregada xunto cunha foto de carné o 19 de xuño en horario de 11:00 a 12:00 horas.

RESTABLECEMENTO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO

MOI IMPORTANTE

Restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, polo tempo que restaba cando se declarou o estado de alarma, de xeito que se iniciará o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes. O centro permanecerá aberto ao público para a tramitación da admisión de 10:00 a 14:00 horas.

As familias que se acheguen ao centro para a presentación de documentación, deberán cumprir coas medidas de seguridade e protección establecidas pola Consellería de Sanidade contra o Covid 19 ( protocolos de distancia e protección persoal).

Preman para descargar o anexo II e anexo II bis para a tramitación da admisión.

Novos prazos do proceso:

● Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.

● Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

● Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.

Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: do 1 ao 10 xullo de 2020.

Formalización da matrícula ordinaria en educación secundaria obrigatoria e bacharelato: do 1 ao 10 xullo. Prazo extraordinario: do 1 ao 10 de setembro de 2020.

PROCEDEMENTO ADMISION ALUMNADO

Premendo no seguinte enlace poderán acceder ás indicación da Consellería para o procedemento de admisión do alumnado.

PROCEDEMENTO ADMISION ALUMNADO

No seguinte enlace poden acceder a toda a información sobre o procedemento de admisión do alumnado para o curso 2020/2021.

RESERVA DE PRAZA CURSO 2020-2021

Poden descargar o impreso de reserva de praza para o alumnado de nova incorporación.

Prazo de presentación do 1 de febreiro ao 17 de febreiro.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 19-20

Todas as solicitudes de admisión presentadas no Centro foron admitidas.

O prazo de formalización de matrícula é o seguinte:

• EI e EP: do 20 ao 30 de xuño (inclusives)
  • ESO: do 25 de xuño ao 10 de xullo
  • ESO extraordinaria: do 1 ao 10 de setembro

PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2019-2020

O periodo do proceso de admisión para o curso 2019-2020 é desde o día 1 de marzo ata o día 20 de Marzo.

A normativa que regula o proceso é a seguinte:

O proceso de admisión poderase facer telematicamente na aplicación admisionalumnado da Consellería de Educación, Universiade e F.P, ou tamén poderase entregar no propio centro.

LISTAXES ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 18-19

04/04/2018 16:31
Europe/Madrid

Publicación das listaxes do alumnado admitido para o vindeiro curso 2018/19.