Ed. Secundaria

INFORMACIÓN EXAMES DE SETEMBRO

En documento adxunto figura información sobre os exames de setembro para o alumnado da ESO.

DESPEDIDA ALUMNADO 4º ESO

Premer na imaxe para acceder ao vídeo.

INFORMACIÓN IMPORTANTE ESO: AVALIACIÓN FINAL, DEVOLUCIÓN LIBROS E MATRÍCULA

INFORMACIÓN IMPORTANTE ALUMNADO ESO

No documento adxunto incluíese a planificación do final de curso para a ESO. Pregamos seguir o calendario e as indicacións establecidas.

Adxúntase tamén os impresos necesarios.

Ante calquera dúbida contactar por vía telefónica ou presencial en horario de 10:00 a 14:00 horas.

Inicio do curso escolar. Alumnado da ESO.

Benvidos de novo ao centro!

A entrada será a través do portalón do transporte. Dirixirédesvos directamente ás aulas, onde vos estará esperando o profesor/a de primeira hora, mantendo en todo momento a distancia de 1,5 metros e evitando aglomeracións. A ubicación das aulas é a seguinte:

1º de ESO: aula de Plástica (2º andar, edificio principal)

2º de ESO A e B: corredor da ESO.

3º de ESO A e B: aula de informática e adxacente (2º andar, edificio principal).

4º de ESO: aula nova.

Achéganse planos para ver a situación de cada aula.

2º A: alumnado de relixión. 2º B: alumnado de valores éticos.

3º A: alumnado de Matemáticas Aplicadas. 3º B: alumnado de Matemáticas Académicas.

1º e 3º de ESO entran pola porta do patio preto do aulario de Infantil, e súbese polas escaleiras principais ao segundo andar. 2º e 4º de ESO entran pola porta do edificio principal da ESO.

En documento adxunto tamén figuran as zonas a empregar nos recreos, sexan de chuvia (4 zonas) ou non (6 zonas rotatorias).

Asemade, as normas xerais de hixiene e seguridade achéganse noutro documento.

As saídas realizaranse de forma ordenada, por cursos, comezando polo máis lonxano, saíndo todo o alumnado pola porta do edificio principal da ESO (para evitar coincidir co alumnado de Educación Infantil neste horario).

INSTRUCIÓNS REALIZACIÓN EXAMES SETEMBRO

Instrucións para a realización dos exames de setembro

• O uso da máscara é obrigado en todo momento.
  • Á chegada ao centro, pola porta principal, o alumnado hixienizará as mans con xel hidroalcohólico situado na entrada.
  • Na mesma entrada encontrará a un membro do equipo directivo, que acompañará e guiará ao alumnado á clase onde se celebrará o exame, onde o espera o/a profesor/a responsable da proba.
  •  En todo momento é imprescindible respectar a distancia de seguridade de 1,5 metros coas demais persoas.
  • Antes de cada exame, poderase acceder ao baño, solicitándoo sempre ao profesorado. Utilizaranse os baños do 2º andar. Importante: só unha persoa por baño

NOVA ASIGNACIÓN DAS AULAS PARA OS EXAMES DE SETEMBRO

AVISO AULAS EXAMES SETEMBRO

En documento adxunto achégase a nova distribución por aulas das materias para os exames de setembro.

NOVA ASIGNACIÓN DAS AULAS PARA OS EXAMES DE SETEMBRO

AVISO AULAS EXAMES SETEMBRO

REPARTO DE AULAS EXAMES SETEMBRO

En documento adxunto achégase a distribución por aulas do alumnado nos exames de setembro.

Reparto de aulas. Exames de setembro

No seguinte documento adxunto dispóñense as aulas para realizar os exames de setembro.

ADAPTACIÓN DAS PROGRAMACIÓNS DEBIDO Ó CORONA VIRUS

Aquí poderán ver as modificacións feitas nas programacións debido á situación especial vivida pola crise do corona-virus