Skip to Content

ACTIVIDADES INGLÉS 2º DE PRIMARIA do 25- 29 MAIO

ACTIVIDADES INGLÉS 2º DE PRIMARIA do 25- 29 Maio

 Imos traballar nos nosos libros da aula, GREAT EXPLORERS 2, porque agora debedes telos todos na casa. Os nenos e as nenas están afeitos á mecánica do libro e cos audios  e indicacións que vos dou, poderán ir seguindo o que teñen que facer.

 Os audios van nos adxuntos.

 

25 de Maio

        Class Book

 Páx. 32 ( xa a tiñamos visto, pero repasamos porque hai moito tempo e xa non vos lembraredes)

 -Listen and point. ( escoita e sinala).

 

             *Audio CD 2. Track 2..mp3

 

-Listen and chant. (escoita e fai a rima)

 

                *Audio CD 2. Track 3..mp3

 

-Listen and play “what’s missing?”

 

                 *Audio CD 2. Track 4..mp3

 É un xogo. Van a escoitar varias series de animais. En cada unha falta un animal, deben estar moi atentos, seguindo co dedo para  que lles resulte máis fácil saber cal é. Poden parar o audio en cada serie para que non resulte moi difícil.

Repito, os nenos e nenas coñecen a mecánica do xogo

 

 Páx- 33

 -Stick the stickers. (Pon as pegatinas)

 -Listen and tick or cross ( escoita e marca tick ou cruz). Escribe o nome dos animais.

 

              *Audio CD 2. Track 5..mp3

 -Listen and do. Lucky says SLEEP / WAKE UP   (DURME/ DESPERTA)

 

                   *Audio CD 2. Track 6..mp3

 

 

Activity Book

 Páx. 29

 -Match and draw (une e debuxa) 2º A xa o fixera na clase (poden facelo nun folio).

 

  27 Maio

 

Class Book page 34

 

-Listen and point. ( escoita e sinala)

         

                  *Audio CD 2. Track 7..mp3

 ( Can e Can’t xa o vimos na Unidade 1)

 It can’t run ( non pode correr)/ It can jump ( pode saltar)

 

 -Circle and tick the odd one out: (tedes que rodear e marcar con un tick o animal que non fai o mesmo que os demáis en cada serie; por exemplo na 1ª serie todos os animais poden escalar ( climb) agás o coello.

 

 

Activity book, page 30

 

-Circle ( rodea os nomes dos animais)

-Look and write ( mira e escribe de que animal se trata)

 

 Aquí tedes unhas fichas interactivas para practicar CAN/ CAN’T:

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Can_or_can't/Can_animals_do_this_(Can_or_can't)_ly2151ko

 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Actions/What_can't_they_do$_ld237688ei

 

http://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Can_or_can't/Can_cant_tp291986le

 

 Deixo unhas cancións relacionadas co tema:

 

 https://www.youtube.com/watch?v=7MKmbyfhkkE

 

 https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo

 

 

AdxuntoTamaño
Audio CD 2. Track 2..mp31.16 MB
Audio CD 2. Track 3..mp31.78 MB
Audio CD 2. Track 4..mp31.56 MB
Audio CD 2. Track 5..mp31.34 MB
Audio CD 2. Track 6..mp3492.74 KB
Audio CD 2. Track 7..mp3651.1 KB
<><><>


 
page | by Dr. Radut