Mensaxe de erro

Notice: Undefined offset: 1 en counter_get_browser() (liña 70 de /srv/www/drupal7/sites/all/modules/counter/counter.lib.inc).

Concurso de carteis para o Dia Internacional da Muller

No CIFP Coroso organízase un concurso de carteis para conmemorar o día 8 de marzo, Día Internacional da Muller. O concurso está aberto á participación de toda a comunidade educativa. Podes consultar aquí mesmo as bases, ou preguntando na biblioteca.  Anímate e presenta o teu carteL !!!

Bases para participar no concurso de carteis do 8 de marzo.

Dinamización

Somos o Equipo de Dinamización da Lingua Galega do CIFP Coroso e queremos potenciar o seu uso na comarca do Barbanza, promovemos diferentes actividades principalmente para a nosa comunidade educativa aínda que tamén de cando en vez participan persoas alleas a ésta.

Non queremos que a nosa lingua desapareza polo tanto contamos contigo!

Podes atoparnos nos seguintes enlaces:

Facebook Blog colleitadores Blog EDLG

E se queres contactar con nós, preguntarnos ou aportarnos ideas podes facelo a través do correo electrónico  dinamizacionlinguacoroso@gmail.com

CIFP COROSO e AMICOS compartiron unha xornada de traballo conxunto

O pasado 5 de marzo, alumno de FP Básica do CIFP Coroso visitaron o centro de atención integral Amicos de Comoxo, en Boiro. Eis a noticia publicada en O Barbanza.

Concurso de carteis para o Dia Internacional da Muller

Bases para participar no concurso de carteis do 8 de marzo.

A mestura perfecta

Os alumnos de FP Básica de Industrias alimentarias deléitannos cun prato moi saboroso e sinxelo de facer. Este video está subido ao canal de Youtube do centro e máis tamén ás redes sociais.

Igualdade

"NA MESMA PROFESIÓN, A MESMA VALÍA" - IGUALDADE EN COROSO

Este espazo está integrado no Plan de Igualdade do CIFP Coroso, que ten como obxectivo principal fomentar a igualdade e non discriminación por razóns de xénero. Centramos a nosa labor en promover o acceso efectivo ao mundo laboral entre homes e mulleres.

Aquí poderás atopar enlaces a recursos, materiais, informacións e actividades en materia de coeducación que se van desenvolvendo ó longo do curso.

Enlace á web de Igualdade da Consellería de Educación da Xunta de Galicia. Clique aquí.

Enlace á web do Pacto de Estado Contra a Violenxia de Xénero. Clique aquí.

A igualdade de xénero nas ensinanzas de FP do CIFP Coroso é unha realidade. Este video está subido ao canal de Youtube do centro e máis tamén ás redes sociais.

Letras Galegas 2020

Celebramos o Día das Letras Galegas, adicado este ano 2020 á figura de Ricardo Carballo Calero.

Ricardo Carballo Calero

Visita do escritor Manuel Núñez Singala

O próximo 19 de febreiro visitaranos Manuel Núñez Singala. Agardamos a vosa asistencia !

A dieta no punto de mira

O próximo 23 de xaneiro terá lugar unha xornada educativa sobre alimentación saudable: "A dieta no punto de mira". Este obradoiro será impartido polo alumnado de primeiro e segundo curso do Ciclo Superior de Dietética do I.E.S.  da Pobra do Caramiñal.

Magosto no C.I.F.P. Coroso 2018

O próximo venres 16 de novembro do 2018 celebrarase o Magosto no noso centro. Haberá castañas e boliños preñados para todos/as. Esperámoste!!

Ligazóns

Nas seguintes ligazóns podes atopar recursos de interese:

TRADUTORES

CORRECTORES

• OrtoGal: Corrector ortográfico de galego en liña.
  • VOLGa, da USC (ILG): Indica se a palabra está admitida en galego ou non.
  • Correctores automáticos das aplicacións tipo Word, OpenOffice...

DICIONARIOS