Información sobre as probas de acceso a Ciclo Superior

A continuación pódese consultar un documento con toda a información das probas de acceso a ciclo superior, que terán lugar o vindeiro 10 de abril no CIFP Coroso.

Información sobre as probas de acceso

a Ciclo Superior

VIII XORNADAS DE PORTAS ABERTAS NO CIFP COROSO DE RIBEIRA

VIII XORNADAS DE PORTAS ABERTAS NO CIFP COROSO DE RIBEIRA.

O xoves 6 de xuño e o venres 7 de xuño de 2019. En horario de mañá

Durante estes 2 días visitarannos no CIFP Coroso alumnado de 4º ESO de varios centros da contorna:
IES Espiñeira de Boiro, IES Pobra e os  IES Leliadoura, IES N.º1, CPR Sagrado Corazón, CPR A Milagrosa e CPR Bayón, todos pertenentes ao concello de Ribeira.
Segundo a información da que dispoñemos, arredor de 130 alumnos/as pasarán polo CIFP Coroso durante esta xornada.
Durante a visita o alumnado poderá acceder aos talleres nos que se imparten os diferentes ciclos formativos de grao medio das 4 familias profesionais que se ofertan no noso centro. Faráselle unha visita guiada por esas instalacións e poderán falar co profesorado e alumnado que alí se atope.
O obxectivo é que coñezan en directo que estudos se ofertan e tamén que se traballa nos distintos módulos profesionais para poder tomar unha decisións o máis axeitada posible aos seus intereses e motivacións.
Cada visita durará arredor de unha hora e media.

Organiza: Dpto. Información e Orientación Académica e Profesional.
Participa: Profesorado das familias profesionais.

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio 2019

No seguinte enlace pódese consultar toda a información sobre as probas de acceso a ciclos formativos de grao medio para a convocatoria do 2019:

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio 2019

Dates:
martes, 28 Maio, 2019 - 09:00 a 21:00

VIII - Mesa redonda do emprendemento: Creando Futuro

O 26 de febreiro celebrouse no CIFP Coroso a VIII Mesa redonda do emprendemento.

Agradecemos ós xerentes das empresas participantes a súa colaboración.

Visita do escritor Manuel Núñez Singala

O próximo 19 de febreiro visitaranos Manuel Núñez Singala.

Información sobre as probas de acceso a Ciclo Superior

Información sobre as probas de acceso