Andaina Camiños Escolares Seguros

Hoxe, nenos e nenas do colexio, acompañados por mestres e monitoras, realizaron unha andaina pola contorna recorrendo os camiños que levan a escola. Desde unha perspectiva crítica, foron anotando as dificultades atopadas nos camiños e realizaron achegas para a súa mellora.

Dentro desta serie de actividades enmarcadas dentro do proxecto Camiño Escolar Seguro, está previsto, para o vindeiro día 10 de decembro, que as familias realicen este mesmo percorrido.

Día da Diversidade Funcional

O 3 de decembro conmemórase o Día da Diversidade Funcional e nesta ocasión, algúns compoñentes do profesorado, sorprenderon aos nenos e nenas cunha historia teatralizada do conto "O cazo de Lorenzo" co fin de acercarnos, comprender e empatizar coa diferenza.

Bravo polos nosos/as mestres e mestras!!!

ADORNOS DE NADAL PARA GONDOMAR

O alumnado do colexio colabora co concello de Gondomar co fin de engalanar unha das súas árbores durante as vindeiras festas, para o que elabora adornos utilizando como base materiais de refugallo.

Agardamos que vos gusten e que luzan fermosos nesa árbore de Nadal.

SEMANA CULTURAL 2019

Esta edición da Semana Cultural deu comezo cunha actuación das CONTACONTOS, Carla e Loreto, e o seu conto sobre a igualdade entre mulleres e homes, "Daniela Pirata"

O martes, todo o alumnado prepara actividades para representar dentro do tempo dedicado a INTERCONTOS, durante a Semana Cultural.

Entre as diferentes actuacións, os nenos e nenas de 4º curso contaron unhas adiviñas e cantaron uns versos de Rosalía de Castro.

O alumnado de 5º A representou unha obra de teatro titulada “O libro dos porcos” sobre o significado da igualdade e a diversidade.

O alumnado de 5º B ofreceunos unha actuación musical baseada no programa“Got Talent Kids”.

Os rapaces e rapazas de 6º A representaron un teatro-baile, un anuncio publicitario e uns chistes.

Por último 6º B lembrounos a importancia da reciclaxe cunha pequena obra de teatro titulada “Coidemos o noso planeta”

No colexio estamos moi concienciados no apoio á loita contra o cambio climático, polo que na celebración da Semana Cultural, non podía faltar un espazo para unha realidade que afecta a todo o mundo.

Nesta ocasión as CONTACONTOS Voltereta e Volvoreta, agasalláronnos co seu conto “O medio ambiente conta moito”,actividade organizada pola ANPA.

Alfredo López concedeunos unha CHARLA o xoves sobre A toniña, un cetáceo que, como moitas outras especies mariñas, está sufrindo as consecuencias da cantidade de refugallos e plásticos vertidos aos nosos mares. Ademais agasallounos cuns libros escritos por el mesmo e dedicóunolos agarimosamente.

O xornal La Voz de Galicia publicou unha reseña sobre este evento no colexio.

Durante a tarde do venres, instalamos un pequeno MERCADIÑO para intercambiar libros por sementes de tempada para a nosa querida horta. Ademais aproveitamos para recoller tamén produtos non perecedoiros para colaborar coas familias máis necesitadas durante este Nadal.

Grazas a todos e todas pola vosa desinteresada colaboración.

Como colofón da semana, o venres, día dedicado ás familias, o grupo de teatro Bertorella, representou unha obra de TEATRO titulada “O negro, a mulata e o galego” de Gustavo Pernas Cora, unha comedia que ten como escenario a illa de Cuba  dividida en tres actos.

ESTREAMOS BIBLIOTECA

O 24 de Outubro, coincidindo co Día das Bibliotecas Escolares, inauguramos a nosa, dedicada a Anisia Miranda, con novos recursos, xogos, libros, mobiliario...

Os máis pequenos poideron gozar cunha actuación de sombras chinescas representada polo alumnado de 6º B.

Para rematar o evento, alumnado e profesorado do centro, dirixido polo mestre de música, cantamos unha canción para conmemorar este día.

Durante o acto, deuse a coñecer á gañadora da nova mascota do colexio que acompañará a Eiros, o novo Peiti, realizado por Nara de 3º B.

Parabéns para ela e para todo o equipo de Biblioteca que fai posible que a maxia dos libros siga viva.

CAMIÑO ESCOLAR SEGURO

No mes de outubro deu comezo na escola o proxecto Camiño Escolar Seguro, que impulsa o Concello de Gondomar co apoio da Deputación de Pontevedra. Como xa ocorre noutras vilas e cidades, perséguese que os nenos e as nenas poidan desprazarse á escola dunha forma autónoma, saudable, sostible e segura.

Para que os Camiños Escolares Seguros teñan éxito precísase da implicación do alumnado. Por iso, hai uns días presentouse o proxecto en todos os cursos. A través dunha actividade pensaron cales son os desprazamentos que fan á escola e como se fan (a pé, en bicicleta, en autobús ou en coche...). Ademais, reflexionaron en grupo sobre os elementos que debería ter un camiño á escola.

Ao longo deste trimestre as nenas e os nenos farán mais actividades, co obxectivo de deseñar de forma participativa o Camiño Escolar Seguro, contando coa súa visión e as súas propostas.

O alumnado de 6º confecciona murais nas aulas

PODEDES SEGUIR TODAS ESTAS ACTIVIDADES NO BLOG

NOTAS INFORMATIVAS

abalarMóbil

Estimadas familias, xa tedes á vosa disposición a aplicación abalarMóbil a través da que poderedes consultar a información dos vosos fillos e fillas a través do teléfono móbil.

Fai clic para ler a nota informativa

Se queredes saber máis sobre dita aplicación, pinchade no seguinte enlace que vos dirixirá á páxina da Consellería.

Profesorado e ANPA do CEP XOSÉ NEIRA VILAS

Desde o curso 2011-2012 o noso centro forma parte do