RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2018-2019

DE 1º A 6º NIVEL

AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

ANUNCIO

(Fai clic no enlace para acceder á listaxe)

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

AXUDAS LIBROS CURSO

2018/2019

Información para as familias

Fai clic na imaxe de abaixo para acceder á información

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

DOG do día 21 de maio de 2018

Orde do 9 de maio de 2018

(Fai clic no enlace para acceder á orde)

Información páxina web da Xunta

Fondo Solidario

(Fai clic no enlace para acceder á orde)

SOLICITUDE

INSTRUCCIÓNS E NOVIDADES

ANEXOS I e II

(Fai clic no enlace para acceder ao impreso)

Prazo:  do 22 de maio ao 22 de xuño

Podes consultar esta mesma información no menú Secretaría, sección IMPRESOS

MATRÍCULA CURSO 2018-2019

MATRÍCULA    Do 20 ao 30 de xuño

DOCUMENTO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA

Fai clic nos seguintes enlaces para acceder ao impreso

IMPRESO DE MATRÍCULA

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA A FORMULACIÓN DE  MATRÍCULA

Outros impresos de centro

Servicio Madrugadores

Autorización recollida na parada do autobús

Autorización dereitos de imaxe

LISTAXE DEFINITIVA DE PERSOAS ADMITIDAS

Fai clic na imaxe e accede á listaxe

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTROS ADSCRITOS

RESERVA CURSO 2018-2019

1º EDUCACIÓN PRIMARIA

Fai clic na imaxe e accede á listaxe

Máis información na Secretaría do Colexio

de luns a venres de 12,30 a 13,30

Teléfono Secretaría 886 110220

Esta información está dispoñible tamén na sección Secretaría-impresos

CARREIRA SOLIDARIA

EXITOSA CARREIRA SOLIDARIA

Cantidade recadada

O noso agradecemento a:

·todos os nenos e nenas do colexio, pola súa participación solidaria na carreira e ás familias e patrocinadores, que farán posible que moitos nenos e nenas dos campamentos de refuxiados saharauis, gocen da súa estancia entre nós.

·ao profesorado implicado na organización da mesma, polo seu esforzo e ilusión por conseguir un bonito obxectivo, manter vivo o programa

“Vacacións en Paz”.

·ao cooperante da ONG, Solidariedade Galega co Pobo Saharahui (SOGAPS),  Xosé Henrique Porto Varela, o verdadeiro artífice desta campaña de concienciación co problema dos refuxiados no Sahara Occidental.

CONSEGUÍMOLO

Fai clic nos enlaces en azul para ver a noticia.

Extraída das seguintes fontes

Val Miñor

Sogaps: Solidariedade Galega co Pobo Saharaui

PROXIMAMENTE CARREIRA SOLIDARIA

BUSCA XA OS TEUS PATROCINADORES!

ÁNIMO E... A CORRER!!!

NOTA INFORMATIVA

Estimadas familias:

Atendendo unha petición da ONG “Solidariedade Galega co Pobo Saharaui” imos realizar unhas carreiras solidarias o martes 5 de xuño, ás 12:35 horas, co fin de recadar unha axuda económica para colaborar no programa “Vacacións en paz”. Dito programa permite que nenos e nenas que viven nos Campamentos de Refuxiados Saharauis (no deserto de Tinduf en Arxelia) veñan no verán a Galicia a casas de familias que os acollen.

A carreira solidaria consiste nunha carreira non competitiva, onde o importante é participar, non chegar primeiro. Vaise celebrar nuns circuítos marcados dentro do recinto escolar (un pequeno para alumnado de 1º, 2º e 3º nivel e outro máis grande para alumnado de 4º, 5º e 6º nivel). Cada alumno participante busca patrocinadores entre os familiares, amigos, veciños… que se comprometen a darlle unha cantidade por cada volta que dea ao circuíto.

A participación é voluntaria. A cantidade por cada volta debe ser pequena, aínda que iso depende da vontade da familia e dos patrocinadores que teña cada nena/o. (A modo indicativo podería ser de 30, 40, 50 céntimos ou 1 euro por volta, sempre en función de que o/a alumno/a non vaia dar moitas).

O alumnado que queira participar ten que devolver autorizado o carné que se xunta. O día da carreira deberán traer a cantidade exacta do seu compromiso persoal. O obxectivo é colaborar, tampouco dar voltas ata rebentar.

O profesorado

Fai clic na imaxe de abaixo para acceder á anterior nota informativa e ao carné que terás que cumprimentar.

POBO SAHARAUI
O cooperante da ONG Solidariedade Galega Co Pobo Saharaui (SOGAPS) Xosé Henrique Porto, achegouse ao colexio para falarnos da vida cotiá dos poboados saharauis e das necesidades que sofren diariamente.
Ademais, deunos a coñecer o Programa Humanitario "Vacacións en Paz", unha iniciativa que conta, desde fai anos, coa colaboración de familias galegas acolledoras de nenos e nenas refuxiados saharauis.

Desde o colexio tamén queremos colaborar na axuda aos refuxiados, polo que levaremos a cabo unha carreira solidaria para recadar fondos.
Contamos cos tod@s

Patrimonio de Gondomar

Investigamos sobre Patrimonio

O segundo Ciclo, está a traballar arreo estes días o tema do noso Patrimonio. Recibimos nas clases a visita duns avatares moi especiais que nos pedían axuda para coñecer un pouco os tesouros da nosa parroquia.

Elaboramos murais, compartimos información polos corredores, e ata creamos códigos QR nos que se pode consultar  información das distintas parroquias ás que pertencen, así como monumentos de interese. Risa

Profesorado e ANPA do CEP XOSÉ NEIRA VILAS

Desde o curso 2011-2012 o noso centro forma parte do