COMEDOR

Consulta a Guía de axuda para programar menús escolares saudables editada pola Xunta de Galicia.

Se queredes consultala facede clic na imaxe MENÚS ESCOLARES

Resultado de imagen de gif animado comedor escolar

O comedor escolar vén funcionando dende o comezo de curso. O horario é de 14:30 a 16:30 horas.

Os nenos/as que quedan ao comedor, pero non ás actividades extraescolares, sairán ás 16:30, polo que teñen que vir buscalos a esa hora puntualmente. Se alguén ocasionalmente precisa facelo con anterioridade, deberá avisar á coidadora con antelación.

Os nenos/as que quedan ás actividades extraescolares estarán atendidos ata as 18:00, polo que teñen que vir buscalos a esa hora puntualmente. O colexio péchase as 18:05. Fóra dese horario é responsabilidade dos pais/nais calquera incidencia que puidera acontecer.

Coidadoras: As coidadoras para o curso 2015/16 son Josefa, Beatriz e Irene (tel.986369756, 675680059).

Servizo de catering

O servizo de catering está a cargo da empresa Serunion.

Se desexa efectuar o alta para o curso 2015-16 tanto para a modalidade habitual como para os usuarios esporádicos, deberá remitir a ficha cuberta (que se lles entregará no colexio) íntegramente a SERUNION por fax nº 986 454 013 ou por e-mail a galicia@serunion.es

NORMAS DE FUNCIONAMENTO

Para anular ou dar de alta o prato hai que chamar  ao teléfono de

SERUNION a disposición dos usuarios 630 363 844.

O horario de atención: de luns a xoves de 9:30h a 14:00h e de 15:00h a 18:00h. Os venres só en horario de mañán.

No verán (do 1/07 ao 31/08) en horario de mañán.

Tamén pode contactarnos no correo electrónico galicia@serunion.es

En ningún caso atenderánse SMS.

A petición de alta, baixa ou modificación do servizo deberá comunicárnola antes do 25 de cada mes, facéndose efectiva para o mes seguinte. Estas comunicacións nunca poderán realizarse a través dos monitores/as. Debe contactarnos no teléfono ou e-mail antes mencionados.

Tarifas aplicables dacordo á política de subvencións do Concello de Gondomar

Prezo xantar con subvención do Concello de 1€, 2,58€

Prezo xantar con subvención do Concello de 2€, 1,58€

Prezo xantar con subvención total Gratuíta

O cobro do recibo é mensual e realizarase entre o día 10 e 15 do mes seguinte ao servizo. O importe mensual do recibo é o resultado de multiplicar o número de días contratados do alumno polo prezo do servizo. Para poder deducir as ausencias no recibo, deberán notificárnolo ata as 10:00h da mañán do mesmo día.

Páxina web de Serunion a disposición dos usuarios

www.serunion-educa.com clic aquí para acceder

Para máis información accede a este arquivo PDF

Menú mes de outubro 2018