Novas e avisos

Vales de material escolar e libros de texto

Estimadas familias,

A recollida de vales de material escolar e libros de texto levarase a cabo o xoves 3 e venres 4 de setembro, de 12:00h a 14:00h.

Dadas as condicións excepcionais, e, para garantir as medidas de seguridade só poderán estar dúas persoas simultáneamente dentro do recibidor. O resto de persoas agardarán no exterior mantendo a distancia social.

Para asegurarvos de se tedes ou non concedidos os vales, podedes chamar ao centro en horario de 9:30h a 14:00h.

Nos vindeiros días concretaremos as datas para a recollida dos lotes de Fondo libros.

Listaxe definitiva de admitidos en Fondolibros

Fai clic no enlace

Listaxe definitiva de admitidos/as en Fondolibros

Nota Aclaratoria

O número máximo de libros para o alumnado de Valores son 5 e para os de Relixión son 6

PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

O prazo para a formalización da matrícula para o alumnado que vén por primeira vez ao Centro será do 1 ao 10 de xullo

Documentación a presentar:

• Anexo III-1 ( Cuberto e asinado )- ANEXO III   (Fai clic para acceder)
  • Fotocopia cartilla vacinas
  • Fotocopia tarxeta sanitaria
  • Fotocopia libro de familia (Só para o alumnado que veña do CRA)
  • Impreso solicitude Bus. (Só se o precisan)- IMPRESO (Fai clic para acceder)

NOTA: O servizo de transporte escolar é para o alumnado da zona ó que lle corresponde este CENTRO (parroquias de Morgadáns, Chaín, Couso, Peitieros e os da Rúa Emigrante en Gondomar). O resto do alumnado só poderá optar ó servizo de transporte se houbese prazas vacantes.

Esta información está dispoñible tamén na sección Secretaría - Impresos

LISTAXE DE LIBROS CURSO 20-21

A continuación poden ver a listaxe de libros que se empregarán o vindeiro curso 20-21.

A listaxe de material escolar publicarase a comenzos de setembro

Fai clic paraacceder

LISTAXE DE LIBROS

RECOLLIDA VALES AXUDA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

Os vales de axuda de material escolar e libros recolleranse a principios de setembro

Informaremos na páxina web das datas nas que faremos a entrega

AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2020-2021

AXUDAS LIBROS CURSO

2020/2021

Información para as familias

Fai clic na imaxe de abaixo para acceder á información

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar

DOG do día 19 de maio de 2020

Orde do 12 de maio do 2020

(Fai clic no enlace para acceder á orde)

Información páxina web da Xunta

(Fai clic no enlace para acceder)

Fondo Solidario

Dada a situación actual, as solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (anexo I) dispoñible na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal.
Para presentar as solicitudes poderase empregar calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluído o sistema de usuario e Chave365

(https://sede.xunta.gal/chave365)

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente nos centros docentes ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común.

SOLICITUDE

(Fai clic no enlace para acceder ao impreso)

ANEXOS I e II

Prazo de presentación:

do 20 de maio ao 19 de xuño de 2020

Podes consultar esta mesma información no menú Secretaría, sección IMPRESOS

INSTRUCIÓNS PRAZOS ADMINISTRATIVOS

Estimadas familias,

A Consellería publicou hoxe as seguintes instrucións en canto a prazos administrativos:

● Prazo de presentación de solicitudes de admisión: iniciarase o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes. No noso caso o 18 de maio é día non lectivo, polo que o prazo de admisión rematará o 19 de maio.

● Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: ata o día 26 de maio de 2020.

● Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.

● Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

● Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.

● Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: do 1 ao 10 xullo de 2020

As familias que xa están matriculadas no centro non teñen que facer ningún trámite, é un proceso automático. Para actualizar ou modificar algún dato, podedes descargar este arquivo "Actualización de datos", que estará dispoñible tamén no apartado web de Secretaría, en Informes.

Ficha de permanencia "Actualización de datos"

Para as novas familias, deben facer o proceso de admisión soamente aquelas que non o fixeron antes do 16 de marzo. Tedes os Anexos tamén no apartado de Secretaría, Impresos "Anexo II. Admisión matrícula". Ademais, recordade incluír unha fotocopia do DNI do/a alumno/a ou libro de familia, un certificado de matrícula do colexio anterior, e fotocopia da Resolución xudicial ou convenio, se fose o caso. Podedes presentar esta documentación no centro a partir do luns 11 de maio ata o 18 de maio, en horario de mañá.

"Anexo II. Admisión matrícula"

Aquelas novas familias que xa fixeran o proceso de admisión soamente lles quedaría formalizar a matrícula en xullo.

Para poder acceder ó documento completo:

INVITÁMOSTE AO NOSO COLE: XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

Fai clic no cartel para acceder á información

PROCESO ADMISIÓN ALUMNADO E VACANTES CURSO 2020-2021

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO PROCEDENTE DE CENTROS ADSCRITOS

Fai clic na imaxe para visualizar

VACANTES PARA O VINDEIRO CURSO

PROCESO DE ADMISIÓN

Fai clic neste enlace para acceder

ACCESO Á INFORMACIÓN DA CONSELLERÍA

Aberto o prazo para o Proceso de Admisión de alumnado para o curso 2020-21,

do 1 ao 20 de marzo