Novas e avisos

PROCESO DE ADMISIÓN

Informamos que o prazo para realizar as solicitudes de ADMISIÓN (alumnado de nova incorporación ao centro) para o vindeiro curso 24-25 abrangue dende o 1 de marzo ata o 20 de marzo.

A solicitude de admisión Anexo II-ED550B  pode presentarse de 3 formas

1) Informáticamente na Aplicación AdmisionAlumnado e presentala asinada de xeito manual no centro.

2) Informáticamente na Aplicación AdmisionAlumnado e asinala en Sede Electrónica con certificado dixital.

3) Cubrir a solicitude Anexo II-ED550B manualmente e presentala asinada presencialmente no centro.

O seguinte Manual para as familias servirá de guía para poder cubrir o Anexo II:

Manual para as Familias.

Para máis información poden consultar o archivo premendo na imaxe.

Admitidos no proceso de reserva de prazas

Todo o  alumnado procedente do CRA Antía Cal que fixo a súa reserva para 1º de E. P no noso centro foi admitido.

Lembrar formalizar a matrícula no mes de xuño (matriculación do 20-30 de xuño).

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Preme na imaxe

RESERVA DE PRAZA NOS CENTROS ADSCRITOS DO 15 DE XANEIRO AO 5 DE FEBREIRO.

PARA O ALUMNADO DE CENTROS ADSCRITOS.

Ábrese o prazo para facer a reserva de praza para o vindeiro curso 2024-2025 para o alumnado que procede de centros adscritos. ( No noso caso teñen que facer a solicitude o alumnado que está en 6º curso para 1º ESO no IES Terra de Turonio).

O prazo comprende dende o 15 de xaneiro ata o 5 de febreiro

Os impresos serán entregados ao alumnado.

IMPORTANTE: Esta solicitude deberase presentar no centro educativo de orixe ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común, incluída a Sede Electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal/detalleprocedemento?codtram=ED550A), para o que se precisará de Chave365 ou certificado dixital, sendo esta a canle preferible de presentación.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

MARTES, 20 de febreiro ás  16:15 H

Un ano máis dá comezo o proceso de admisión para o curso 2024-2025.

Por iso o martes, 20 de febreiro ás 16:15h celebramos esta xornada informativa e un percorrido polo centro para o alumnado procedente do CRA Antía Cal e alumnado doutras parroquias que soliciten o centro.

Esperámosvos!

Se tedes calquera dúbida sobre o acceso, admisión ou queredes información xeral podedes chamar no horario de secretaría de de 12:50 h. a 13:40 h. de luns a venres.

INICIO CURSO ESCOLAR 23-24

Benvidos e benvidas a un novo curso escolar!

O vindeiro luns 11 de setembro comezaremos as actividades lectivas de acordo co horario habitual: de 9:30 a 14:30 horas.

O alumnado que empregue o transporte escolar será recibido pola porta principal (onde os deixan os autobuses) e o alumnado que non emprega o transporte escolar accederá ao centro pola porta lateral do Adro (porta ao lado do Centro Cultural de Peitieiros).

O transporte escolar funcionará cos horarios e paradas habituais dende o propio luns. Con todo, débese ter en conta que os primeiros días poden producirse retrasos nos horarios dos autobuses polo que agradecemos que as familias estean pendentes de producirse algunha incidencia.

O comedor escolar funcionará xa dende o primeiro día, dende ás 14:30h ata ás 16:00h, podendo recollerse a partir das 15:30h. Se algún usuario non vai facer uso do servizo, debe comunicalo vía mail á dirección do centro (cep.neira.vilas@edu.xunta.gal) antes das 9:15 horas.

Esperamosque teñamos un bo curso, cheo de grandes momentos. Agardámosvos cos brazos abertos!

MATERIAL ESCOLAR CURSO 23-24

Deixamos o listado completo de material escolar segundo o nivel educativo.

Preme no nivel correspondente para acceder aos documentos.

1º de Ed. Primaria

2º de Ed. Primaria

3º de Ed. Primaria

4º de Ed. Primaria

5º de Ed. Primaria

6º de Ed. Primaria

LISTADO DE LIBROS CURSO 22-23

Xa podedes consultar o listado de libros e cadenos para o curso 23-24.

Preme aquí para tela completa.

Lembrade que as listas de material escolar se publicarán en setembro.

Axuda Fondo libros e Material

AXUDAS FONDO LIBROS E

MATERIAL ESCOLAR 2023-2024

Para solicitar as axudas correspondentes deben cumplimentarse os anexos I e II e presentalos, tendo de prazo ata o 21 de xuño.

Poderán presentarse na secretaría do centro (en horario de 12:30 a 13:30 horas) ou por sede electrónica (Chave365 ou certificado dixital)

Orde publicada no DOG

Anexos I e II

Información e documentación a presentar