CONTOS NA BIBLIOTECA ANISIA MIRANDA

CONTACONTOS EN FAMILIAS

A ANPA  de Neira Vilas e o cole convídavos a unha nova actividade de contacontos na biblioteca Anisia Miranda que mércores día 31 de xaneiro dende as 16.15h ata as 17.30h.

AGARDÁMOSVOS NA BIBLIOTECA DO COLE!

PULSA NO CARTEL

Noite de risas e contos.

Vaia noite tan divertida!

Circo de Nadal en Vigo

A ANPA organiza unha saída ao Circo de Nadal en Vigo o vindeiro domingo, 11 de decembro pola tarde. Consulta toda a información a continuación.

CINE DA ANPA NO COLE: O pequeno vampiro

Este venres, 28 de outubro, tivemos cine en familia! Compartimos a película de "El pequeño vampiro" ás 21.30 H. A entrada foi de balde. O alumnado de 6º participou da organización do evento e da venda de produtos para a excursión de fin de curso.

Agradecemos a boa acollida polas familias e a súa sistencia á mesma na que pasamos un rato moi agradable.

A recadación será destinada a axudar a financiar a excursión de fin de curso de 6º.

Moitas grazas familias pola vosa participación e colaboración! Moitas grazas tamén ao alumnado de 6º!