ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES 2017/18

16:30- 18:00 CURSO COMPLETO: 59,20€

16:30- 18:00

COMEZO DAS ACTIVIDADES O DÍA 1 DE OUTUBRO

PINTURA: unha actividade moi arraigada no colexio, impartida por Ana. Os traballos realizados formarán a exposición de pintura de fin de curso. O prezo é de 80 € o curso completo e 10€ mes.

TENIS: impartida por Juan, do Club de Tenis Gondomar. O prezo é de 72€ o curso completo e 9€ ao mes. Esta actividade ten unha duración dunha hora 16:30 a 17:30. Ao remate, pódese recoller aos/ás nen@s ou deixal@s na biblioteca ata as 18:00.

CESTERÍA: esta actividade comezou o curso pasado no cole. Nela, as nenas e nenos poderán aprender as diferentes técnicas desta actividade tradicional, elaborando elementos como unha cesta de pan, unha bandexa ou algún cesto. É impartida por Yoana. Ten un prezo de 80€ o curso completo e 10€ ao mes, con todo o material incluído.

INGLÉS: a petición dalgunhas familias e dada a importancia que ten esta materia ao corresponderlle ao noso colexio para secundaria un instituto plurilingüe (Terra de Turonio), este ano ofertamos esta actividade que. se hai suficientes inscritos. impartirase en dous grupos (un para as nenas e nenos de 1º e 3º, e outro para os de 4º a 6º). A actividade será impartida por un centro que é examinador oficial do Trinity College, polo que os nenos e nenas que o desexen, tamén poderán facer ditas probas. As clases terán un carácter lúdico. O prezo é de 15€ ao mes.

TAEKWONDO: unha actividade que xa conta cunha longa tradición no cole. Será impartida, como nos últimos anos, por Fernando. O prezo da actividade é de 72 € o curso completo e de 9€ mes.

BIODANZA: unha actividade que se iniciou hai tres anos con moita aceptación. A través da danza, trabállanse as emocións e a capacidade de relación e comunicación das nenas e nenos, desenvolvendo a súa creatividade e afectividade. Seguirá sendo impartido por Bea. O prezo é de 80 € o curso completo e 10€ mes.

COCIÑA: esta actividade, de gran éxito dende o comezo, está novamente a cargo de Beatriz Barbosa. As nenas e nenos unicamente terán que traer un mandilón, unha táboa de cortar e un tupper para levar a comida preparada durante a clase, xa que a monitora traerá todo o material preciso para cociñar saborosas e orixinais receitas. O prezo da actividade é de 80 € o curso completo e 10 € mes.

ROBÓTICA: o contido desta actividade será a construción dun robot e resolución de retos de aprendizaxe mediante a robótica e a programación. Non son necesarios coñecementos previos, só familiaridade co uso de dispositivos electrónicos. O prezo é de 20€ ao mes co material necesario incluído.

BALONMÁN: este deporte comezouse a impartir hai catro  anos, ofrecido pola Deputación de Pontevedra en colaboración coa Federación Galega de Balonmán. Tivo moito éxito en anos anteriores e as nenas e nenos participantes xogaron unha liga escolar na que o pasaron moi ben. A actividade é de balde, sempre que haxa un número suficiente de nenas e nenos que se inscriban.

NATACIÓN: como en anos anteriores, será na piscina de Valadares en horario de 16:30 a 18:00 O prezo é de 59,20€ polo curso completo IMPORTANTE: esta actividade hai que pagala integramente e entregar a ficha asinada antes do día 25 de setembro, pero cómpre agardar a ter confirmación de praza; o pago anticipado (antes da confirmación) non supón a reserva da praza.

Dende a Directiva animámosvos a participar nestas variadas e interesantes actividades e lembrámosvos que, para podérmolas levar a cabo, precisamos un número mínimo de nenas e nenos. Cada actividade contará cunha persoa responsable da Directiva á que vos poderedes dirixir para calquera dúbida ou problema que poida xurdir unha vez postas en marcha.

Cuestións importantes:

- se nalgunha actividade hai máis demanda que prazas ofertadas procederase a realizar un sorteo público.

- no caso de que un/unha neno/a vaia abandoar unha actividade, cómpre avisar con 1 mes de antelación.

- Tede en conta que, antes de escoller actividades, é conveniente coñecer os horarios do reforzo escolar PROA para o alumnado.

Lembrámosvos que, agás a tarde dos martes, o colexio ofrece un servizo de Biblioteca en horario de 16:30 a 18:00 horas de outubro a maio. As nenas e nenos que quedan ao comedor e non teñen actividades pola tarde poden quedar a facer os deberes ou ler un libro na Biblioteca, ao coidado do profesorado que estea de garda ese día.

Por último lembramos, que para participar nas actividades, cómpre que a  familia sexa socia da ANPA. A cota da ANPA é de 12 € ao ano por familia, que se deberán facer efectivos na entidade ABANCA, nº de conta ES17 2080-5035-06-3040015326.

Velaquí a táboa de prezos das actividades.

Pintura

Cociña

curso completo: 72€

medio curso: 36€

Biodanza

Taekwondo

curso completo: 72€

medio curso: 36€

Cestería

Balonmán

de balde

curso completo: 59,20€

mes: 15 €

mes: 20€

Agardamos que este programa de actividades sexa do voso agrado e satisfaga as necesidades de todas as familias.

*COMEDOR ESCOLAR: Para ver información sobre este servizo, consultar o apartado comedor nesta mesma páxina.