CAMISETAS COMPROMETIDAS

Con motivo da conmemoración do 25 de novembro "Día en contra da Violencia de Xénero", o alumnado de 3º de Primaria participou, nun taller de sensibilización, prevención e identificación de violencia de xénero.

Esta iniciativa parte dun proxecto da Concellaría de Igualdade de Gondomar e ten como finalidade que, as nenas e nenos, deseñen camisetas con slogans coa temática da igualdade entre mulleres e homes.

Antes de chegar a este obxectivo, durante 4 días relizaron diferentes actividades como: identificar e cuestionar os mecanismos baixo os que opera a desigualdade de xénero, videoforum, dinámica de traballo para a creación dos slogans, taller de deseño e por último a elaboración das camisetas con distintas técnicas.

Fademur Charla Igualdade de Xénero

FADEMUR (Federación de Asociacións de Mulleres Rurais de Galicia) impartiu no mes de novembro unha charla sobre igualdade de xénero ao alumnado de todos os niveis do centro.

No evento os nenos e nenas reflexionaron sobre os estereotipos sociais de xénero, o tratamento da información nos diferentes medios de comunicación, nas profesións e oficios, no ámbito familiar, etc. e comentaron aas súas impresións sobre a desigualdade entre nenos e nenas aínda presente na nosa sociedade.

A escola é, sen dúbida, un dos motores de cambio desta situación.