ANPA

XA PODEDES ELIXIR AS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES PARA O CURSO 2023-24

IMPORTANTE: Para a elección das mesmas deberedes marcar dentro da páxina da empresa responsable das actividades  o seguinte código:  nei23

Comezan as actividades extraescolares!

O vindeiro luns, día 3 de outubro, darán comezo as actividades extraescolares organizadas pola ANPA. Desenvolveranse semanalmante da seguinte forma:

LUNS- de 16:15h a 17:15h- PEQUE CHEF

MARTES- de 16:15h a 17:15h- ROBÓTICA

XOVES-de 16:15h a 17:15h- TEATRO

Asamblea ANPA

Estimadas familias,

ASOCIACIÓN DE NAIS E PAIS XOSÉ NEIRA VILAS DE PEITIEIROS CONVOCATORIA DE ASEMBLEA XERAL ORDINARIA

Pola presente convócase a todas as familias socias da ANPA a unha Asemblea Xeral Ordinaria da Asociación de Nais e Pais Xosé Neira Vilas de Peitieiros, que se celebrará no patio cuberto do colexio o luns 22 de novembro ás 18:00h en primeira convocatoria ou ás 18:30h en segunda convocatoria, coa seguinte ORDE DO DÍA:

1. Lectura e aprobación, se procede, das actas de asembleas anteriores.

2. Informe da Xunta Directiva.

3. Lectura e aprobación, se procede, do estado de contas.

4. Rolda aberta de intervencións.

CONVOCATORIA DE ASEMBLEA XERAL EXTRAORDINARIA

Pola presente convócase a todas as familias socias da ANPA a unha Asemblea Xeral Extraordinaria da Asociación de Nais e Pais Xosé Neira Vilas de Peitieiros, que se celebrará no patio cuberto do colexio o luns 22 de novembro ao remate da Asemblea Xeral Ordinaria, coa seguinte ORDE DO DÍA:

1. Elección dunha nova Xunta Directiva. Notas:

As candidaturas para formar unha nova Xunta Directiva deberanse presentar no correo electrónico da ANPA (anpapeitieiros@gmail.com) cunha antelación mínima de 48 horas antes da Asemblea (18:00 horas do sábado 20 de novembro), e deberán especificar os nomes das persoas socias que han asumir cada cargo da Directiva: Presidencia, Vicepresidencia, Secretaría e Tesourería e as vogalías necesarias para cubrir as actividades da ANPA, tal como consta nos Estatutos da Asociación.

Recordamos que só pode acudir un membro adulto da familia, con mascarilla.

A reunión será na pista cuberta, polo que pregamos senten nas gradas mantendo as distancias de seguridade. Sen outro particular, recibide un cordial saúdo.

Silvia Fernández Quintas Secretaria da ANPA

Peitieiros, 2 de novembro de 2020

Actividades extraescolares

Rematado o prazo de inscrición nas actividades extraescolares, aquelas que se realizarán no centro son as seguintes:

ASAMBLEAS ORDINARIA E EXTRAORDINARA ANPA

Deixámosvos información da ANPA sobre a convocatoria de Asambleas Ordinaria e Extraordinaria.

Convocatoria ANPA

Faite socio!

Podedes ver no archivo as indicacións para facerte socio da nosa ANPA.

Faite socio

Comunicado ANPA

Adxuntamos comunicado para a colaboración coa ANPA en relación as medidas derivadas da situación da COVID-19.

Comunicado colaboración ANPA