blog BiblioAnisiaMiranda

Poesías con Anxo Iglesias

Na clase de 5º pasamos unha mañá moi amena ao ritmo das poesías de Anxo Iglesias.

Trouxo moitos xogos de palabras para que todos e todas puidéramos facer poesía de xeito creativo.

Visita da escritora Iria Misa

Hoxe o alumnado de 6º A e 6ºB tiveron a sorte de compartir tempo coa escritora Iria Misa. Faloulles do seu libro “Unha veciña de película”, libro que está no itineraio lector de 6º.

Neste rato tan divertido o alumnado e a autora intercambiaron preguntas, opinións e curiosidades sobre os libros e o cinema.  Tamén tiveron a sorte de poder ter os seus libros asinados pola autora.

Desde aquí queremos darlle as gracias a Iria pola súa visita e animarvos para que leades os seus libros.

Moitas grazas, Iria, por visitarnos e contarnos as túas experiencias!

Semana da Poesía

Durante toda a semana tedes á vosa disposición libros de poesía en “O Recanto de Peiti”. Para lectura individual ou colectiva, para ler alí na alfombra, para levar ás aulas,…

Inauguramos a "bibliohorta"

Inauguramos o recanto “Biblio Horta”  celebrando o día dos Bosques con Poesías.

Neste recanto o alumnado atopará libros de horta e sementes que poden levar para as súas casas.

Por quendas entraron á biblio para que a “Duende-Laura” presentase o recanto da Biblio Horta. Agasallounos cunha planta a cada un, que a continuación plantamos no bancal da súa aula na horta.

Marzo "en verde"

Cando remate marzo imos abrir un novo recanto adicado á HORTA na sala Anisia Miranda da nosa biblio. Alí atoparedes SEMENTES para plantar na vosa casa e, por suposto, libros de horta!GuiñoRisa

Para preparar este novo recanto, e celebrar este mes de marzo “cargadiño” de conmemoracións “verdes” (Día da Natureza,  da eficiencia enerxética, do consumo responsable, dos bosques, da auga e Hora do Planeta).

O alumnado voluntario de 5º e 6º terán actividades preparadas, durante os recreos, para que enrededes “en verde”.

RETOS Libreando de Oficios

Nova edición do

LIBREANDO: OFICIOS

Tedes que atopar  o libro de cada reto coas pistas propostas na nosa biblio Anisia Miranda.

Contesta ás preguntas sobre o libro (na caixa do correo xunto a nosa mascota, Peiti)

Haberá PREMIOS!!

D.E.N.I.P. 2024

“Lettering pola PAZ”!!!

Cada 30 de xaneiro  celébrase o “Día da Ilustración” por ser o aniversario do nacemento de Castelao.

Tamén conmemoramos o DENIP (Día Escolar da Non-violencia e PAZ)

A nosa mascota, Peiti, quere unir as dúas actividades e animarvos  deseñar un cartel con mensaxe de PAZ.

NOVOS FONDOS DE LECTURA, BANDA DESEÑADA E MANGA

OS NOVOS LIBROS ESTÁN NOS ANDEIS DE NOVIDADES (xunto á porta de saída).

PASADOS UNS DÍAS PODERÉDELOS ATOPAR NO SEU ANDEL CORRESPONDENTE.

MOITAS GRAZAS

A VOSA AMIGA, PEITI