Skip to Content

Viaxe a Bélxica 2015

O noso séptimo día

Ola queridas familias,

Hoxe foi un día moi bo pero tamén un día moi triste porque era o último día en Bélxica.

Pola mañá, ás 8 levantámonos e fomos desayunar. Despois preparamos o picnic. Cando chegou a profe Lieve fomos andando ata a área recreativa, onde nos dividimos en dous grupos, un quedouse no parque e o outro foi de paseo en bicicleta. Ao cabo dunha hora, tocou cambio. Así, todos puidemos disfrutar das dúas cousas.

A continuación comimos no parque todos xuntos e despois seguimos xogando, ata que unhas nais viñeron a recollernos para levarnos ao cole. Alí, xuntos cos nosos amigos belgas fixemos varios xogos deportivos: o pañuelo, o brilé, fútbol, etc. Tamén nos invitaron a unha bebida e unha bolsa de patacas fritas.

Greet entregounos uns premios por participar nos xogos cooperativos o outro día, e todos todos eliximos un pequenos regalo.

E ás catro menos dez, cada un marchou coa súa familia belga. Uns foron á piscina, outros ao parque, outros na casa... pero todos o pasamos moi ben.

Ás oito e media as familias trouxéronnos ao albergue, e aquí comezou a despedida: abrazos, lágrimas, regalos, fotos e moitos sentimentos xuntos.

Cando as familias marcharon, comezou a operación recollida, que foi unha tarea mooooi complicada!

Agora que xa remata, estamos seguros de que esta viaxe será inolvidable para todos nosoutros.

Mañá xa nos vemos! Un beso forte!

Eliset, Ana T e Iria F

O noso sexto día

Boas tardes a todos,

Hoxe foi un día especial no que celebramos o cumple de Iria Fraga, por iso segundo nos levantamos todos lle cantamos o "cumpleanos feliz" e lle demos abrazos e bicos. Despois baixamos a desayunar croissants fresquiños, cola cao, tostadas con mantequilla, mermelada ou nutella e zumo.

Despois, estivemos facendo un pouco de limpieza: a cociña, o salón, os baños...

Como hoxe era o festival no cole belga, pola mañá estivemos practicando os bailes no patio do albergue e os nenos e nenas de 6º B decidiron cambiar de canción.

Ás 12 empezamos a comer a sopa de tomate (e outras cousas) que nos fixo Lieve, a profe belga de infantil. Estaba moi rica. Tamén comimos restos da barbacoa de onte e de postre, unha sorpresa: tarta de bizcocho, nata, frutas... para celebrar o cumple de Iria. Pasóusenos tan rápido o tempo que nos tivemos marchar sen poder acabar de fregar!

Chegamos ao cole e todos xuntos disfrutamos das actuacións dos nenos belgas e tamén das nosas, que aínda que estabamos algo nerviosos, fixémolo xenial!

Despois do festival, Greet regalounos unha bolsiña con fichas e explicounos que eran para conseguir comidas (salchichas, patatas...), bebidas e tamén para xogar. Nos xogos conseguíamos unhas tarxetas de puntos para intercambiar por xogos e regalos que máis nos gustasen (tazas, pulseras, pendientes, xoguetes, tatuaxes, collares...).

A verdade é que o pasamos xenial, vimos aos nosos amigos e amigas belgas. Había moita moita xente a pesar de que chovía.

Ás 6 collimos o bus para regresar ao albergue, onde empezamos coas duchas e coa preparación da cena, e tamén a fregar todo o que deixamos sen fregar pola mañá.

Foi un día inolvidable. Pero xa nos queda pouco... :(

Alba F, Iria F, David e Rubén.

E para que vexades o ben que nos desenvolvemos nas tarefas domésticas, aquí tedes este pequeno collage!

O noso quinto día

Hola familias,

Hoy pudimos dormir un rato más porque el autobús nos recogió a las diez y media para ir a dar una vuelta en barco y ver las esclusas. En el barco nos sentamos por grupos, observamos las vistas y comprobamos cómo funcionan las esclusas: el barco se metió en una especie de cajón y empezó a bajar el nivel del agua para poder así continuar el recorrido por donde el nivel de agua era más bajo.

En el barco también tuvimos tiempo de jugar a las cartas, a los desfiles de moda, a las bodas utilizando modelos muy originales…

Después comimos un bocata de jamón o de queso y elegimos una bebida.

Al acabar el paseo en barco fuimos andando hasta llegar al parque acuático, y tuvimos suerte de que en  ese momento paró de llover.

En el parque cogimos las entradas, nos cambiamos y pudimos disfrutar de las instalaciones: toboganes descubiertos y también cubiertos, piscina de olas, piscina descubierta…A veces bajábamos solos por los toboganes y otras, en parejas. ¡Fue muy divertido!

Algunas familias nos acercaron en coche al albergue para que nos ducháramos antes de empezar la barbacoa.

Vino un señor a preparar un montón de comida: pasta, patatas, verduras, salchichas, hamburguesas, costillas, pollo… ¡Todo hecho por él! Era como un buffet, nos podíamos levantar e ir cogiendo lo que nos apetecía.

Después de cenar salimos a jugar al campo del albergue hasta que llegó el camión de los helados.

Todo va muy bien.

Un beso y un abrazo!

Carla A, Ana B, Wissal, Alba J y María

O noso cuarto día

Boas noites,

Hoxe foi un día movido. Tivemos que madrugar moito porque fomos ao Sur de Bélxica e collimos o bus ás 8.30. Tamén viñeron os nenos e nenas de 5º e 6º do cole belga.

Primeiro fomos ver o cementerio militar da II Guerra Mundial "Henri Chapelle". Era enorme e moi tranquilo. Había tumbas de católicos e de xudíos, as dos católicos eran cruces e as dos xudíos eran estrelas. Buscamos aos tres irmáns que estaban enterrados seguidos pero non todos os encontramos!

Despois comimos algo do picnic alí e collimos de novo o bus para dar un pequeno paseo polo río.

Máis tarde, volvimos coller o bus e fomos facer unha ruta de máis de tres horas polos Ardennes. Alí algúns metímonos no río, empapándonos de todo, saltamos troncos e pedras, atravesamos pontes para cruzar o río, subimos colinas... e pasámolo moi ben! Aínda que tamén nos cansamos un pouco.

E por último paramos nun posto de "friterías" típico belga no que comimos patatas, hamburguesas, nuggets... E tamén tivemos tempo para xogar cos nosos novos amigos belgas un bo rato.

E agora xa estamos de volta no albergue para ducharnos, cenar algo e repoñer forzas!

Un abrazo forte e ata mañá!