PDI. PRIMEIRA CIRCUNNAVEGACIÓN DE MAGALLANES ELCANO

O Proxecto Documental Integrado deste curso 2023 foi a Primeira circunnavegación de Magallanes Elcano.

Para comezar as actividades todo o centro visionou a película de debuxos animados sobre la navegación.

Logo os alumnos de 3 anos e os de 6º de Primaria ( os máis pequenos e os maiores) realizaron coordinadamente o planisferio co percorrido polos navegantes Magallanes Elcano.

Cando quedou rematado o planisferio realizamos unha exposición oral para todas as aulas do centro. En grupos de 3 alumnos de 6º dividimos cada aula de primaria en dous grupos contamos a historia a cada conxunto de nenos-as.

Outra actividade realizada por todo o centro foi no tempo de Entroido que todos os nenos saíron coa temática da volta ao mundo.

Aquí temos algunhas imaxes:

Rematamos cun desfile polas rúas do centro ata chegar á praciña onde cantamos as estrofas do Entroido realizadas por cada aula e con temática dos 500 anos da Primeira volta ao mundo de Magallanes e Elcano.

PDI. PRIMEIRA CIRCUNNAVEGACIÓN DE MAGALLANES ELCANO