2º Curso

Actuación Nadal 2º A

Obra de teatro 2ºB

Bos días:

Despois de tantos nervios hoxe estreamos a nosa obra de teatro.

Material 2ºB Curso 2022/2023

No arquivo adxunto está o material para 2ºB do curso 2022/2023

Pódese aproveitar TODO o do curso pasado.

O alumnado de nova incorporación  non deberá mercar a caixa de regletas.

Un saúdo

Lucía

PROGRAMACION DIDACTICA 2º NIVEL

Adxunto arquivo correspondente á PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA do 2º nivel deste curso 2021/2022 e outro coas MODIFICACIÓNS dos CRITERIOS DE PROMOCIÓN.

SAMAIN E MAGOSTO 2021

Ola familias:

A diferencia do curso pasado este ano sí poidemos celebrar o SAMAIN E O MAGOSTO. Pasámolo xenial!!

Aquí vos deixo un VIDEO no que demostra o ben que o pasamos.

LISTADO MATERIAL ESCOLAR CURSO 2021 - 2022

Boas tardes faamilias:

Benvidos ao novo curso!! Espero que esteades tod@s ben e pasarades un bo verán!!

Toca ir collendo rutina pouco a pouco e para comezar deixovos aquí o LISTADO DE MATERIAL.

Non é preciso que o traian para o xoves, xa irán traendo a poucos e os libros solo os do primeiro trimestre por falta de espazo na aula.

Un saúdo.

ACTIVIDADES PARA ESTES DÍAS DE PECHE (2º A)

Xa están dispoñibles as actividades que se farán a partir de hoxe a través da Aula Virtual.

Atoparédelas no cartafol "ACTIVIDADES DE REFORZO"

Un saúdo e moito ánimo!!

Grupo de amigos en clase hablando y escribiendo cosas en un cuaderno -  Vector - Dibustock, Ilustraciones infantiles de Stock

Postais Nadal 2º B

Como todos os anos fixemos as postais de Nadal. Así quedaron.

Felices festas!!

Ben falado

Dende o equipo de Dinamización da Lingua Galega propoñen este ano un novo apartado que se chama Ben Falado. Consiste en correxir ou coñecer e transmitir contidos, palabras, refráns... en galego para que toda a Comunidade Educativa poda aprender ou recordar algunhas palabras que xa olvidara. Desde segundo B xa fixemos a nosa aportación. Espero que vos guste. Valen para actores e actrices!!