1º Curso

Actuación Nadal

MATERIAL ESCOLAR 1º DE PRIMARIA, CURSO 2022/23

Animais vertebrados

Xa rematamos o tema dos animais. Aquí tedes un pequeno resumo.

Dinoconto

Aquí vai o Dinoconto. Fixémolo entre todos con moito traballo pero mereceu a pena!

Esperamos que vos guste!!

Dia da paz

Hoxe celebramos o día da paz. Aquí vai o vídeo que grabamos! A profe de música fixo a coreografía.  Tamén vos poño o enlace á canción que tanto lles gusta aos nenos/as.

Nadal 2021

Desexámosvos Felices Festas!

Samaín e Magosto 2021

O venres 29 celebramos no colexio o magosto e o Samaín. Fixemos diversas actividades. Aquí tedes un vídeo para que vexades!

Programacións didácticas

Estimadas familias:

No arquivo adxunto atópase a programación didáctica de 1º correspondente a este curso 2021/2022 para poder consultala se tendes algunha dúbida.

Un saúdo

Programación didáctica

Inicio curso 2021/2022

Estimadas familias:

Neste vindeiro curso 2021/2022, as titoras serán Carmen e Lucía.

Lembramos que as entradas en 1º serán pola porta lateral do pavillón de 9:05 a 9:15 e sairán polo mesmo lugar ás 13:55.

A reunión xeral de pais/nais terá lugar o luns 13 de setembro ás 17:00 horas. Debido ás condicións sanitarias só poderá asistir unha persoa por familia. Nesta reunión os pais/nais poderán traer os libros de texto correspondentes ao 1º trimestre de cada materia. Sería conveniente que trouxeran tamén un boligrafo por se precisaran asinar calquera tipo de documentación.

O primeiro día de clase o alumnado acudirá cun lapis e unha goma e levará para a casa a listaxe de material e os documentos a asinar.