AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2019-20

A Consellería de Educación convoca axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria para o vindeiro curso escolar.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por internet en calquera dos seguintes espacios web:

Fondolibros

Chave365

Opcionalmente, (en horario de atención ao público) tamén se poden presentar na Secretaría do centro, acompañando fotocopia do libro de familia e calquera outra, de ser o caso (discapacidade, etc.)

O prazo rematará o 21 de xuño.

Solicitude (imprimir só as 4 primeiras páxinas)

CIRCULAR INFORMATIVA PARA AS FAMILIAS

AVISO DE DÍA NON LECTIVO

Lembrámosvos que segundo o calendario escolar deste curso, que vos foi entregado a principios de curso, o día 20 de maio non será lectivo, por acordo unánime do Consello Escolar, posteriormente autorizado pola Consellería de Educación.

ADMISIÓN DE ALUMNADO 2019-2020: LISTAXE DEFINITIVA

Rematado o prazo de alegacións á listaxe provisional, dase publicidade á relación definitiva de alumnado admitido. Dita relación que estará exposta nos taboleiros do centro:

RELACIÓN DE ALUMNADO ADMITIDO

Lembramos que, tal e como figura na normativa vixente, o prazo de FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA será do 20 ao 30 de xuño. De non levar a cabo dito trámite, decaerá o dereito á praza obtida.

AXUDAS AO ESTUDO E COMEDOR DO CONCELLO DE ARTEIXO PARA O 2019-20

O Concello de Arteixo convocou para o vindeiro curso 2019-2020 dúas liñas de axudas: unha para libros e material didáctico orientada ao alumnado de Educación Infantil, e outra para comedor, orientada a todo o alumnado que cumpra os requisitos da convocatoria.

O prazo remata o 22 de maio de 2019. As consultas ou dúbidas podedes resolvelas chamando ao 981 647 294.

Tedes a información resumida neste díptico ou na páxina web do Concello

Concello de Arteixo

ADMISIÓN DE ALUMNADO 2019-2020: LISTAXE PROVISIONAL

ACTUALIZACIÓN DO 12 DE ABRIL:

Desde a inspección educativa comunícannos que se procederá ao desdobre solicitado en 1º de Ed. Primaria, polo que o alumnado que solicitou praza para dito curso pasa a estar admitido provisionalmente. A continuación publícase a listaxe:

ADMITIDOS:

1º de Ed. Primaria

-------------------------------------------------------------------------------------------------

9 de abril de 2019:

A continuación dase publicidade á relación provisional de alumnado admitido e non admitido neste centro para o vindeiro curso:

ADMITIDOS:

4º e 5º de Educación Infantil e 2º Educación Primaria

NON ADMITIDOS:

1º de Educación Primaria

(Este alumnado queda pendente da decisión da Comisión de Escolarización, que resolverá antes do 20 de xuño)

Contra esta relación ábrese un prazo para posibles reclamacións de CINCO días hábiles, a contar a partires do 9 de abril, inclusive, a presentar na secretaría deste centro.

ENTROIDO 2019

Este ano tivemos máis sorte que o pasado e non choveu, así que poidemos facer o desfile pola rúa principal de Meicende.

O tema foi O BOSQUE, así que botámoslle imaxinación e houbo disfraces de árbores, trasnos, fadas, lobos, e todo tipo de cousas relacionadas.

Ao final, coma sempre, tomamos as larpeiradas que trouxeron as familias co chocolate, que andivo algo escaso e non chegou para tanta xente que acudiu ao convite.

Tomamos nota e prometémosvos que o ano que vén haberá de sobra!!

ADMISIÓN ALUMNADO 2019-2020

Do día 1 ao 20 de marzo estará aberto o prazo para presentar solicitudes de admisión en centros de ensino públicos e concertados da Consellería de Educación.

As solicitudes poden realizarse directamente sen ter que vir ao colexio, accedendo á aplicación admisionalumnado  ou cubrindo e entregando na Secretaría do colexio o Anexo II.

Convén ter en conta as seguintes instruccións:

Xefatura Territorial de Educación

Vacantes e información resumida

- Criterios de valoración a efectos de baremo

Todos estes documentos están expostos nos taboleiros de anuncios do centro.

A Consellería irá actualizando a información relativa a todo o proceso nesta ligazón.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS LUNS 11 DE MARZO

Lembrade que para as familias interesadas en coñecer as instalacións do colexio, haberá unha visita guiada ás 6 da tarde.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Para todas aquelas familias interesadas, comunicamos que o

día 11 de marzo terá lugar a Xornada de Portas Abertas, en

horario de 18:00 en adiante.

Neste díptico atoparedes un resumo dos datos do centro.

Agardámosvos!

DIA DA PAZ 2019

Coma todos os anos, este tamén celebramos o DÍA DA PAZ. Desta vez tivemos que facelo no pavillón por causa do mal tempo, pero aínda así quedou moi chulo. Preparamos unhas frases para dicirlle ao mundo e ao final formamos a palabra PAZ. Despois cantamos a nosa canción, da que estamos moi orgullosos: o Rap pola Paz.

Un día temos que gravala!!

Nadal 2019

Como cada ano o noso colexio vos desexa o mellor para este ano 2019.