Último número

Letras galegas 2015

Xa chegou o mes de maio e con el o momento de recordar e recoñecer o traballo altruista, continuo e silencioso dos labregos da nosa lingua.

Por caer en domingo o 17, o día dos “Cantares galegos”, foi o venres 15 cando fixemos a nosa particular lembranza desta data.

Houbo un baile do alumnado de 4º de Primaria, unha canción có pandeiro a cargo de Sara Barreiro do mesmo curso, lectura de poesías do alumnado de Primaria e entrega de premios, un baile do alumnado de 6º de Primaria e, para remate, participación de todo o alumnado nos xogos populares que se organizaron para a ocasión e que estiveron dirixidos polo alumnado de 5º de Primaria.

Poemas máis destacados

Poemas gañadores en versión orixinal

Galería de fotos.

Vídeo.

Día da Paz 2014

Un ano máis dedicamos esta data, 31 de xaneiro, a recordar a figura de Gandhi e todas aquelas outras que trataron de lograr as súas reivindicacións por medios non violentos.

Nesta ocasión, o alumnado dos cursos superiores fixo de monitor e animador da actividade dos compañeiros de menos idade, nunha actividade lúdica, onde a música, a palabra, a pomba e o arco da vella representado nuns paracaídas axudaron a manter viva a esperanza.

Neste vídeo tedes un resumo do acontecido.

sentímolo, flash non está dispoñible.

Nova edición da revista escolar. Curso 2010/2011

Ola de novo. Desta volta estamos aquí para anunciarvos unha nova edición da revista con moitas novidades como son o seu deseño e o seu formato integramente dixital.

Para acceder a ela poñemos aquí esta previsualización, e se facedes clic sobre ela poderedes lela nun formato máis comodo a pantalla completa.

Que vos guste.

Pé de media (e descrición alternativa): Módulo en formato flash para poder visionar o documento en formato PDF. Este documento é a revista dixital do colexio do curso 2010/2011. Ao facer clic sobre este documento pasa a visionarse en pantalla completa. De todos modos os textos que contén a publicación están conservados como tales a fin de poder ser escoitados por lectores de pantalla para persoas con discapacidade visual.