CIENCIAS DA NATUREZA: CLASIFICACIÓN DOS ANIMAIS

O alumnado de 1º e 2º de primaria na materia de Ciencias da Natureza estivo a traballar a clasificación do reino animal.

Comezamos a unidade falando das características deste amplísimo reino. Visualizando diferentes vídeos, realizando lecturas e chuvias de ideas sobre os nosos coñecementos.

Pouco a pouco fomos interiorizando todos os conceptos relacionados con este apaixoante mundo. Ata chegar a saber a diferenza entre animais vertebrados e invertebrados. Coñecendo as características de cada subgrupo.

Realiazamos investigacións na nosa biblio coas tabletas.

Ademais, o noso compañeiro Enzo García, trouxo un xogo de preguntas sobre estes seres vivos. Pásamolo moi ben! Grazas Enzo!

Unha vez que tiñamos toda a materia interiorizada comezamos a elaborar o noso propio lapbook de resumo do tema. Os lapbook (cuxa tradución literar é libro de lapelas) é unha especie de caderno despregable na que o alumnado pode interactuar cos contidos du maneira máis visual e máis atractiva.

Grazas a eles, o alumnado plasma o aprendido empregando a súa creatividade o que lles permite aprender dun xeito moito máis práctico.

Favorece a comprensión da información e a estructuración e síntese das ideas principais.

O resultado final é xenial!! Mirade!!

Materiais recuperados de: amestraCris https://oblogdamestracris.blogspot.com/