Recitando poemas: Vente, ventiño do norte, de Florencio Delgado Gurriarán (Alumnado de 1º e 2º de Primaria).

Protección de datos

Desta volta, o alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria ( Martín, Iris, Carlota, Manuel, Manu e Martim) recita fragmentos do poema Vente, ventiño no norte. Esta actividade foi realizada en colaboración co Colectivo Lemos Le con motivo da celebración do Día das Letras Galegas 2022 dedicado a Florencio Delgado Gurriarán. Esta composición está publicada no poemario Bebedeira, de Florencio Delgado Gurriarán (Editorial Nós, 1934). Recitado polo alumnado de 1º e 2º de Primaria do CEIP Rosalía de Castro, de Bóveda (Lugo) Martín, Iris, Carlota, Manuel, Manu e Martim. Baixo a supervisión da titora, Natividad Rodríguez. Edición e montaxe Equipo TIC CEIP Rosalía de Castro.