3 de DECEMBRO: DÍA INTERNACIONAL DA DISCAPACIDADE

Con motivo do Día Internacional da Discapacidade que se celebra o 3 de decembro, dende Vontade propuxéronlle ao alumnado de 3º e 4º de Primaria unha actividade na que se embarcaron se pensalo dúas veces. O que si pensaron moi ben foi que preguntas facerlles e este é o resultado desa colaboración.

Temos moi claro que todos e todas estamos baixo o mesmo paraugas. Somos diferentes pero tamén iguais!!!!

25N: "Bátelle"....NON!!!!!

O alumnado de 5º participou nun experimento co gallo do 25N Día Internacional para a Eliminación da Violencia contra a Muller. Temos moi claro que a cousa ten que cambiar e que depende de nós. Imos polo bo camiño!!!

25N2021: Bátelle....NOOONNNN!!!

A xogar coas palabras

Recoñecemos as palabras agudas, graves e esdrúxulas? Con este TRIVIAL imos comprobar que si. Moita atención ás preguntas e a pensar ben a resposta. Está recomendado para o alumnado de 4º, 5º e 6º de Primaria (se hai valentes por aí que se atrevan...). Só hai que premer aquí e a xogar!!!!

Calacús

calacú | Mira que din | Portal das Palabras

Estimadas familias,

O vindeiro 30 de outubro celebraremos o Samaín, e para seguir coa tradición do concurso de decoracións de calacús, este ano imos celebralo “virtualmente".

Para poder participar, tedes que decorar a vosa cabaza, e sacar fotos durante proceso e do resultado final do calacú. É importante que fagades fotos onde se vexa ao alumnado decorando a cabaza e algunha onde apareza unicamente o calacú (para que cando fagamos as votacións no cole, podamos facelo obxectivamente).

Con estas fotos faremos un vídeo que se colgará no web de centro no día 30 de outubro.
Haberá agasallos para os máis votados de cada categoría, infantil, 1º ciclo, 2º ciclo, 3º ciclo; e este ano, como novidade inauguramos a categoría "mellor cabaza realizada integramente polo alumnado".

O prazo para recibir as fotografías dende agora ata o 23 de outubro incluído. Os arquivos mandarasen a seguinte dirección de correo electrónico: dinamizaciongoian@gmail.com

Agardamos a vosa colaboración!!!

Aula Virtual: Como empezamos?

Seguindo estas instruccións, poderemos empezar a traballar na nosa Aula Virtual.

REPASAMOS?

Estamos a rematar este curso tan extraño. Propoñémosvos aos cursos máis maiores dar un repasiño para ver que lembramos en LINGUA CASTELÁ e MATES. Animádesvos?

Empezamos con LINGUA. Lede atentamente as preguntas, pensade as respostas e sorte!!!!

Bolera de lengua repaso

Agora é o turno das MATES. Aconsellámosvos o mesmo, lede con atención e respondede. ÁNIMO!!!!

Escape Maths by Mayte Jiménez Romera on Genially

8 DE XUÑO: DÍA MUNDIAL DOS OCÉANOS

O día de hoxe lémbranos que é fundamental que coidemos  TODOS, TODOS os días ao noso Planeta!!!

Se premedes no enlace e na imaxe de WWF, atoparedes un video cuns consellos que nos virán moi ben para poder coidar aos nosos océanos.

Recolle as luvas!!!!

WWF – Banderas y Publicidad Garsan

IMOS REMATANDO CON RELI

O curso está a piques de rematar. Aquí tedes unha actividade de Reli para ir entrando no verán.

RICO, RICO!!!!!

O alumnado de 5º de Educación Primaria amósanos as súas dotes culinarias compartindo con nós estas receitas dignas de grandes chefs. Este confinamento deu moito de si!!!!!

NAS CLASES DE RELI CO MEDIO AMBIENTE

O 5 de xuño é o Día Mundial do Medio Ambiente.