For you, Tinita.

Goian, June 19th

It's for you, dear Tinita!!!!

ERIC CARLE'S DAY

Este Maio do 2021 finaba un autor de contos fantástico, Eric Carle. As súas historias sempre estiveron moi presentes nas nosas sesións de inglés. Por iso, decidimos adicarlle un homenaxe para darlles as gracias polos seus marabillosos contos.

O alumando de 6EP contou un par dos nosos contos favoritos, "Brown Bear, Brown Bear, What do you see?" e " The very hungry caterpillar".

PASAPALABRA: VERBS IN THE PAST

Repasemos os verbos regulares e irregulares en pasado. Seguro que sodes capaces de completar o rosco.

BABY SHARK

BABY SHARK, a canción máis escoitada na aula de Inglés.

Aquí tedes unha actividade interactiva con esta canción tan cantada e bailada por tod@s nós. Espero que vos guste. Xa sabedes ao rematar a actividade, engadides o voso nome e o curso e eu recibireina.

Ademais os propoño a aqueles e aquelas que queirades, que vos grabedes un video cantándoa e bailándoa e mo enviades a ceippintorantoniof@gmail.com  Levarei unha enorme alegría! Bótovos moito de menos!

BABY SHARK

OXFORD: ZONA DE CONTOS, XOGOS E CANCIÓNS

Oxford compartíunos este enlace con Contos, Cancións. Espero que os disfrutedes....hai moitísimos para todas as edades....

ONLINE OXFORD

HELLO FROM ABDUL

Hello!!

Hoxe temos un vídeo moi especial que queremos compartir con todos vós.

Abdul envíavos un saludo moi cariñoso. Espero que disfrutedes co seu vídeo.

REPASAMOS VOCABULARIO: ANIMALS

Anímovos a seguir repasando vocabulario, agora dos animais.Tedes dúas opcións FARM ANIMALS e WILD ANIMALS. Son actividades divertidas, tedes que escoitar, repetir, unir. Podedes facelas cantas veces queirades  vós veredes os vosos acertos, e a min tamén me chegarán.Se non conseguides escoitar o audio, abride o navegador con GOOGLE CHROME. Espero que vós gusten e vós saian moi ben. Ánimo!

FARM ANIMALS              WILD ANIMALS

REPASAMOS VOCABULARIO: SCHOOL

Anímovos a repasar o vocabulario do colexio con esta actividade divertida, tedes que escoitar, repetir, unir. Podedes facela cantas veces queirades, vós veredes os vosos acertos, a min tamén me chegarán. Espero que vós guste e vós saia moi ben. Se non conseguides escoitar o audio, abride o navegador con GOOGLE CHROME.

SCHOOL

SOPAS DE LETRAS: LET'S PLAY WITH WORDSEARCH

Agora ímos xogar con Sopas de Letras, en Inglés "WORD SEARCH"

Teredes que atopar as palabras que vós aparecen escritas no marxe. Tamén tedes axudas, por senon ás atopades.

Numbers 1-10          Numbers 10-20            Numbers 10-100

WORD SEARCH                  WORD SEARCH                       WORD SEARCH

Colours                           Family

WORD SEARCH                      WORD SEARCH

CRUCIGRAMAS: LET'S PLAY WITH CROSSWORDS

Ímos repasar vocabulario con crucigramas, en Inglés

"CROSSWORDS".

Teredes que escribir a palabra da imaxe que vós aparece. Tedes axudas por senon vós lembrades.

Wild animals           Farm animals            Fruit                 Food

CROSSWORD         CROSSWORD         CROSSWORD       CROSSWORD