Primer ciclo

Saida aos Viveiros

O Xoves o primeiro Ciclo fixemos unha saida a Viveiros Tollo os cales son especializados na Producción de plantas Ornamentales mayoritariamente Camelias e como non podía ser menos plantamos a nosa Camelia.

Moitas Grazas a todxs os traballadorxs polo trato, polas explicacións ... Tamén a Marivi , Carla e a Mónica que nos aclararon moitas dúbidas que tiñamos das plantas.

ACTIVIDADES COAS FAMILIAS

A semana pasada tivemos a visita na clase de Música dos papás dunha Alumna , viñeron ensinarnos unha canción na súa lingua, pero... que dificil!. Moitas grazas familia.

AS NOSAS PLANTAS

Os alumnxs de 1º dentro do Proxecto As plantas, plantaron as sementes, observaron, encargaronse de regar, e cando estiveron listas transplantaron a terra, agora a ver que ocorre.

Informática

Os alumnxs de 1º querían escoitar música mentres traballaban , pois dito e feito.

CREANDO MODA

No primeiro Ciclo fixeron os seus deseños dentro do Proxecto Competencial, aquí tedes unha mostra. Menudos Artistas.

COÑECER O BARRIO

Os alumnos de 1º aproveitando o tema " O noso Barrio", saímos a coñecer o noso. Visitaron supermercados, Farmacia, o mercado, panadaría etc. E para rematar unha visitiña ao parque.

Excursión Vigo Pesqueiro

O pasado día o alumnado de 1º e 2º sairon de Excursión ao porto de Vigo.Coñeceron  diferentes animais mariños coma o centolo, buey, langosta...

Aproveitamos e merendamos no parque. Unha visita que  chegou a pouco

excursión - Kizoa Movie Maker

Bonecos de neve

Por fin remataron os bonecos e os levaron para casa. Grazas a Marisa por ensinarnos a facelos.

Fotos Nadal

Onte aproveitando a saída ao Centro Goianés fixemos fotiños de Nadal.

Portas que Namoran

En 1º Xa temos a nosa porta decorada de Nadal. Moi bo traballo Churumbeles!!