Quenes somos

Asociación de Familias do Alumnado

A Asociación de Familias do Alumnado (AFA) é unha entidade sen ánimo de lucro que ten como obxectivo velar por unha educación de calidade no centro educativo de seus fillos e fillas e representar os intereses dos pais, nais ou titores legais en relación ao centro.

A AFA, como organización natural das familias de cada centro, son froito da preocupación destes pola educación dos seus fillos e fillas e da necesidade de intervir, como parte integrante da comunidade educativa, nas decisións que afectan a ensinanza.

A AFA do CEIP Pintor Antonio Fernández está aberta a todas as familias que teñan descencendes estudiando no colexio. Encárganse de levar adiante a canalización de opinións, asesoramento á familias, a proposición de actividades lúdico-deportivas que complementen as escolares na educación integral dos nenos e nenas, formar parte do Consello Escolar, etc.

Todas estas actividades van a afectar á educación e formación dos vosos fillos e fillas, e por iso que pensamos que todas as familias do colexio deberían asociarse a AFA.

Ser membro/a da AFA trae consigo múltiples vantaxas, así como descontos en diferentes establecementos do Concello, podedes consultar os descontos aqui.

Para calquera dúbida ou consulta podedes contactar por mail: anpagoian@yahoo.es