Benvida

Benvidos/as ao Ceip Pintor Antonio Fernández

Vídeo da visita ao Iberconsa - AMFIV onde lle fixemos entrega do premio á diversidade.

Bos desexos!!!!

Xa estamos de descanso invernal. Este video é un agarimo dos nenos, nenas e o profesorado do cole para todas as persoas ás que queremos.

Vémonos novamente o 8 de xaneiro con forzas renovadas!!!!!

"Volver a casa polo Nadal" de Xabarín &Xababanda interpretada polo alumnado do CEIP Pintor Antonio Fernández en linguaxe de signos.

The “eleven” o'clock tea

O venres 13 de decembro foi unha xornada moi emocionante e festiva. Celebramos o 90 aniversario!!!!! da nosa madriña da aula de Inglés: TINITA. Veu acompañada dos seus amigos de Oxford, Jenna e Micken. Agasallámola con felicitacións de cumple feitas por nós, un ramo de rosas e a entrega do I Premio de Honra á Diversidade pola súa traxectoria vital como muller adiantada ao seu tempo. Grazas, Tinita, por compartir as túas vivencias e as fotos das túas viaxes con nós. Happy birthday!!!!!!

Tinita_1.jpg

Tinita_2.jpg

Tinita_3.jpg

Tinita_4.jpg

Dende Infantil desexámosvos Boas Festas!!!

NOVEMBRO, MES DA CIENCIA

Os EXPERIMENTOS foron, este mes, os protagonistas no cole de Goián.

Sacáronse ao corredor libros sobre CIENCIA para que, o alumnado, puidese

facer diversas investigacións.

Unha vez preparado o material, o resto foi moi doado.

MOITAS GRACIAS A TODAS AS PERSOAS QUE, DALGUNHA MANEIRA,

SE INVOLUCRARON NESTE PROXECTO.

DÍA INTERNACIONAL DA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER

Deixamos unhas mostras  onde se recollen algunhas das actividades realizadas ao longo desta semana en relación ao 25 de Novembro.

OBRADOIRO DE IGUALDADE

O xoves, 7 de novembro, recibimos a visita da asociación " Nós mesmas". Visionamos un vídeo onde, Jonah, un adolescente nos conta como, durante anos sufriu acoso escolar. O alumnado solidarízase con Jonah.

O próximo xoves 14 de novembro os nosos alumn@s de 2º, 3º e 4º participarán no campo a través escolar no CEIP Pedro Caselles. Ánimo

Xa estamos de volta no cole, esperemos que todos teñamos un agradable curso 2019/20. Estade atentos ás novidades que iremos amosando nesta páxina.

SAMAÍN 2019

Aquí vos deixamos unha mostra terrorífica do noso Samaín... Sorprendido

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.