Benvida

6

9

8

NORMATIVA PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN ALUMNADO EN CENTROS EDUCATIVOS SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS

Normativa de aplicación

·         DECRETO 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

·         ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

·         ORDE do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2019-20

COMEZO: 1 de marzo de 2019

REMATE: 20 de marzo de 2019

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.