Extraescolares

Lectura e Familias

Lendas na Lareira

Trotamundos trouxonos unhas lendas da zona de Goian que espertou a curiosidade dos espectadores... " A señora da Torre",  "Santacompaña"....

Mais tarde, divertímonos con xogos tradicionais...

Moitas grazas por participar.

DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Este ano tivemos a gran sorte de poder colaborar coa banda de música de Goián, o coro escolar do centro acompañou as pezas da banda con tres cancións que ensaiaron coas mestras de música nas horas de ler. A actuación tivo lugar na praza do Seixo o pasado 17 de maio para celebrar o día das Letras Galegas. Grande o traballo que fixeron conxuntamente. Aquí vos queda un anaquiño das pezas que soaron.

Contacontos da Lareira

Novas na bibioteca!!!

Trotamundos, a mascota da biblioteca, convídavos a vir á 2ª sesión de Contacontos da Lareira, que versará sobre as "Lendas de Goián", destinada a familias xunto co alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria.

Será o 29 de maio, ás 17:15h. Animádevos a vir, ao rematar haberá xogos tradicionais e de auga!!!

Grazas pola acollida

Este xoves 27 de abril inaugurouse a lareira da biblioteca enmarcada no proxecto "Lecturas e Familias" cun conto adicado a educación infanti e primeiro ciclo de primaria.  Queremos darvos as grazas por a boísima acollida que tivo. Esperamos contar con vos nas vindeiras sesións.

Unha aperta do lobo.