A Pasadiña

Revista escolar elaborada e editada pola comunidade educativa do CEIP Pintor Antonio Fernández

EXTRA, EXTRA!!!!

Unha renovada PASADIÑA, a revista do cole, está aquí. Despois dun tempo volve a nosa revista. Disfrutade dela!!!!

Non vén soa. A primeira Pasadiña da historia tamén ten un oco e, a pouquiños, virán todas as demais para facer as delicias de todos e todas nós. Un especial recordo a todas as persoas que participaron nas disitntas edicións dende as profes Josefina, Ángeles e Loli que coordinaron, en distintos momentos, a súa confección ata todo o alumnado dende o ano 89!!!!! Atoparédela no menú da BIBLIOTECA en EDICIÓNS ANTERIORES de A Pasadiña.

Xa estamos a preparar o seguinte número!!!!!