PUBLICACIÓN DE LISTAXES DE ADMITIDOS

Publicadas as listaxes de estado de admitidos para o vindeiro curso 2024/2025 no taboleiro do centro e de acordo coa ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C),

dende hoxe, 25 de abril de 2024, xa poden consultar coa CHAVE 365, facendo click no seguinte enlace:

admisionalumnado

Poderán formular reclamación, no prazo de 5 días hábiles contados a partir do día seguintes desta publicación, ante o consello escolar deste centro.

ACTIVIDADES COAS FAMILIAS

A semana pasada tivemos a visita na clase de Música dos papás dunha Alumna , viñeron ensinarnos unha canción na súa lingua, pero... que dificil!. Moitas grazas familia.

AS NOSAS PLANTAS

Os alumnxs de 1º dentro do Proxecto As plantas, plantaron as sementes, observaron, encargaronse de regar, e cando estiveron listas transplantaron a terra, agora a ver que ocorre.

Informática

Os alumnxs de 1º querían escoitar música mentres traballaban , pois dito e feito.

CREANDO MODA

No primeiro Ciclo fixeron os seus deseños dentro do Proxecto Competencial, aquí tedes unha mostra. Menudos Artistas.

COÑECER O BARRIO

Os alumnos de 1º aproveitando o tema " O noso Barrio", saímos a coñecer o noso. Visitaron supermercados, Farmacia, o mercado, panadaría etc. E para rematar unha visitiña ao parque.

COSER E CANTAR

O pasado Xoves, dentro do programa Lectura e Familias no que participa o cole, reunímonos cunha actividade moi especial. Noca e Concha, dúas costureiras goianesas, contáronnos como chegaron á costura, Lemos añaquiños de "Diario de una bordadora" de Srta Lylo, falamos, cosemos e gozamos dunha tarde marabillosa na Biblio do cole.

AS PLANTAS

Dentro das actividades Interniveis que estamos realizando, ésta vez entre 1º e 5º, esperamos vos agrade.

Recibimos ao colexio de Solanas

Neste trimestre tivemos a visita do alumnado de educación de Infantil do colexio Plurilingüe As Solanas. Tivemos un día estupendo, aquí tedes un breve resumo do día.

Xornada XOGADE

E por fin unha xornada intercentros (trala que xa fixeron o trimestre pasado os grupos de 4º e 6º. Esta semana tocounos visitar ó CEIP Nº2 de Tui, ó cal temos que agradecer a benvida e o ben que o pasamos desfrutando da actividade física.

Ademais, foi a estrea de 3º nunha xornada intercentrois, e que ganas tiñamos xa! Desfrutamos moito, tanto dos momentos xogando como animando ós maiores.

Pola outra banda o grupo de 5º xa participara o ano pasado, e este xa había ganas de repetir. Iso si, desta complicouse un pouco máis a cousa, xa que no volei o balón xa é dun tamaño máis parecido ó oficial.

E agora xa estamos practicando nos recreos e pensando na próxima!