Recibimos ao colexio de Solanas

Neste trimestre tivemos a visita do alumnado de educación de Infantil do colexio Plurilingüe As Solanas. Tivemos un día estupendo, aquí tedes un breve resumo do día.

Visita ao CEIP Solanas

Este curso iniciamos un proxecto conxunto co CEIP Plurilingüe As Solanas. Chegounos un mail informándonos de posible meteoritos na zona, e puxémonos na procura deles.... todo un éxito entre o noso alumnado, atopamos diferentes elementos descoñecidos.... seguimos investigando un pouco ata que nos invitaron a ir ao colexio da Guarda. Alí experimentamos diversas experiencias xunto co alumnado de Educación Infantil dese colexio, aquí vos queda un pequeno vídeo.