Formulario de contacto

Secciones bilingües | Consellería de Cultura, Educación y UniversidadINNOVACIÓN EDUCATIVA

Introducción | NOVA WEB DO CIFP SOMESO EN . http://www.cifpsomeso.edu.es

Calacús

calacú | Mira que din | Portal das Palabras

Estimadas familias,

O vindeiro 30 de outubro celebraremos o Samaín, e para seguir coa tradición do concurso de decoracións de calacús, este ano imos celebralo “virtualmente".

Para poder participar, tedes que decorar a vosa cabaza, e sacar fotos durante proceso e do resultado final do calacú. É importante que fagades fotos onde se vexa ao alumnado decorando a cabaza e algunha onde apareza unicamente o calacú (para que cando fagamos as votacións no cole, podamos facelo obxectivamente).

Con estas fotos faremos un vídeo que se colgará no web de centro no día 30 de outubro.
Haberá agasallos para os máis votados de cada categoría, infantil, 1º ciclo, 2º ciclo, 3º ciclo; e este ano, como novidade inauguramos a categoría "mellor cabaza realizada integramente polo alumnado".

O prazo para recibir as fotografías dende agora ata o 23 de outubro incluído. Os arquivos mandarasen a seguinte dirección de correo electrónico: dinamizaciongoian@gmail.com

Agardamos a vosa colaboración!!!

Usuarios conectados

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.
blog | by Dr. Radut