Monthly archive

CLUBE BALONMÁN TUI

O equipo Benxamín do clube Balonmán de Tui xogou esta fin de semana do 21 de Xaneiro contra o equipo do Novás do Rosal. Os parciais foron de 2-7//9-3//4-11//7-7 a favor do equipo tudense no que xogan vari@s alumn@s do noso cole. Noraboa equipo! A seguir xogando así de ben.

Información facilitada pola familia de Uxia Soliño de 3ºA. Moitas gracias

ATLETISMO TUI

O equipo Cadete Feminino do

Club atletismo Tui-Thermalia.

Campeón galego por equipos.

O equipo cadete feminino do club de atletismo Tui-Thermalia, proclámouse campeón galego por equipos, a pasada fin de semana do 4-5 de febreiro, sendo a primeira vez que o clube consegue clasificarse como campión galego co equipo formado por Elsa, Laura, Lucía e Cinthia.

Esta vitoria fai que sexan as encargadas de representar a Galicia no vindeiro campionato de España que terá lugar en Oropesa o vindeiro 25 de febrero.

Dende o noso centro queremos felicitar a este gran equipo, ao seu adestrador Dani Mouriño e á dirección do Clube por esta vitoria e polo bo traballo que están a facer. Tamén facer una felicitación especial Lucía Portela, que foi antiga alumna do noso centro, e da que gardamos moi bo recordó.

Os nosos parabéns a todos e a disfrutar do vindeiro campeonato de España.

Podedes atopar máis información en:

TRILHOS EUROCIDADE VALENÇA-TUI 2017

A Eurocidade Valença-Tui vai organizar unha serie de andainas para os vindeiros meses que percorreran diferentes lugares destas dos cidades irmanadas.

2ª Xornada de Tenis de Mesa 16-17.

Tenis de Mesa 16-17.

Pav. Ceip Sobrada Tomiño. 3 de Maio de 2017

Mañá,  Mércores día 3 de Maio,  vai ter lugar a 2ª Xornada da Competición  Escolar de Tenis de Mesa, en horario de 16:00h a 19:45h, da presente campaña Deportiva 16-17 no Pavillón de Sobrada. O autobús sairá do Ceip Nº2 de Tui ás 16:00h e a volta será a carón das 20:00h, pasará polas paradas de Rafi, Rotonda e Areas. Todos os participantes terán que traer calzado para cambiar, equipación do colexio se  tiveran e chandal do mesmo. Os nenos que vaian a Sobrada directamente terán que estar alí ás 16:15h. Se xurdira algunha dúbida poden chamar ao teléfono: 650602161.

PROVINCIAL DE BÁDMINTON

Campionato Provincial Escolar de Bádminton

Curso 16/17

O pasado domingo, 28 de  maio tivo lugar o Campionato Pronvincial Escolar de  Bádminton, no Pavillón Alvaro Pino de Ponteareas. Do noso centro participou Claudia de 4ºA como representante do cole e Noa de 4ºC como representante do Club Bádminton Tui. Ambas formaron parte do equipo benxamín de Agrudebam xunto a outros nenos dos colexios do Baixo Miño. Na súa categoría foron subcampións provinciais e  medaia de prata.

A nosa noraboa a estes grandes campións e a todos os participantes na xornada.

INFORMACIÓN DA CASA

Xa temos moita información da casa. Case todos apuntan a que os tres son pintores, Van Gogh, Paul Cézanne e Paul Gauguin. Os tres viviron en Francia e os tres foron postimpresionistas.

Agora so falta que Lúa nos deixe unha carta confirmando si é ela e si quere que investiguemos sobre estes temas.

CLUBE BALONMÁN TUI

O equipo Alevín do clube Balonmán de Tui está a xogar a  temporada 17/18.  O pasado 18 de Novembro, os nosos deportistas xogaron un partido que gañaron e quedaron moi contentos. Neste equipo xogan do noso colexio: Lucía, Marcos, Marta, Iria e Asun. A súa adestradora é María unha gran xogadora e adestradora que está a facer que este equipo chegue ao máis alto da taboa clasificatoria.

Información facilitada pola familia de Iria Pato. Moitas gracias

AGASALLO DE REIS

Os Reis Magos trouxéronnos de agasallo para os nenos e nenas do Ceip Nº2 de Tui o arranxo do chan do Ximnasio.

Os nenos e nenas do Ceip Nº2 de Tui, queremos darlle as grazas aos Reis Magos, porque durante as vacacións de Nadal estiveron traballando moito, no noso ximnasio, lixaron, barnizaron e arranxaron o chan do ximnasio...tamén queremos darlle as gracias ao Concello de Tui e ao Club Bádminton Tui que lles axudaron no arranxo e no pintado das pistas. Moitas, moitas gracias.

OPEN DE AUSTRALIA 2017

FEDERER GAÑA O SEU 18 GRAN SLAM

O pasado domingo día 29 de xaneiro viviuse a final soñada por tódolos amantes do tenis nun gran slam. Roger Federe e Rafael Nadal xogaron un partidazo que se resolveu a 5 sets a favor do suizo. Facía 6 anos que ambos tenistas non se enfrentaban nunha final de gran slam. Despois de vaios anos nos que ambos deportistas pasaron por lesións e tempadas de malos resultados, é unha alegría para o deporte que ambos volvan competir a gran nivel no circuito ATP.

Noraboa aos doús por ser un exemplo dentro e fóra da pista!!!!

SERENA WILLIAMS GAÑA O SEU 23 GRAN SLAM

No cadro feminino Serena Williams gañou a súa final ante a súa irmá Venus Williams, conseguindo o seu 23 Gran Slam, quedando a un de ser a muller con máis torneos "grandes" gañados.

Noraboa tamén a estas irmáns que seguen dando alegrías e mostrando que a idade é só un estado mental!!!!

ENTROIDO SOLIDARIO

XA REMATOU O ENTROIDO, E QUEREMOS CONTARVOS O ESPECIAL QUE FOI ESTE ANO.

ADEMAIS DE SEGUIR AS ORDES DE LÚA, E TRAER CADA DÍA O QUE ELA NOS INDICABA, FIXEMOS UN ENTROIDO SOLIDARIO.

ELABORAMOS UNS AGASALLOS MOI ESPECIAIS CON BARRO QUE AS FAMILIAS PODÍAN LEVAR A CAMBIO DE QUE TROUXERAN ALIMENTOS, QUE SERÍAN DOADOS A SOS TOMIÑO. POLO QUE O VENRES DE ENTROIDO VIÑEMOS DISFRAZADOS DE FARRAPEIROS, INVITAMOS ÁS FAMILIAS, TIVEMOS UN DESFILE, E UNHA MERENDA A BASE DE PRODUCTOS TÍPICOS DO ENTROIDO (ORELLAS, FILLOAS...) PERO O MÁIS IMPORTANTE E QUE ENTRE TODOS AXUDAMOS POR UNHA BOA CAUSA.

GRAZAS POR CELEBRAR O ENTROIDO CON NÓS FAMILIAS, E COLABORAR SEMPRE.