Monthly archive

Aliméntate Ben

Imagenes de calabazas animadas - ImaguiReceitas terroríficas de Samaín.

Catrina GIFs | Tenor

O día 28 de outubro celebramos a festa de Samaín. Gústanos moito vir vestidos con disfraces para esta época. Pero non podía ser menos importante ter enconta a alimentación típica desta data. Así, que na cociña da escola cada curso elaborou unha receita terrorífica. Todas moi saudables!. Bueno algunha foi unha lambetada, que aos nenos nos gustan moito.

Algúns fixemos Minipizzas de Momia.

Outros fixeron Froitas Terroríficas.

E os máis lambereteiros optaron por arañas perigosas.

Sementando

O alumnado de 4 anos, coa axuda dos maiores, estiveron traballando e sementando na horta.

Tócanos agardar un pouquiño para ver os resultados.

Lecturas Deportivas

biology dibujos #biology Mikecrack Eating GIF - Mikecrack Mike Eating -  Descubre ... | Memes graciosos de hermanas, Cómics, Compás

Os compas e a entidade.exe

Javier Castro 5ºA

Os compas e a entidade.exe, foi o libro que nos propuxo Javier Castro de 5ºA, o día 1 de decembro de 2022.

Os compas é unha lectura de aventura na que a volta do espacio, comezan a pasar cousas extranas na cidade de Cubo...Premede na imaxe para saber máis de esta lectura.

los compas y la entidad.exe-9788427048829

Moitísimas grazas Javi!.

Actividades no Medio Natural

Camiño de Santiago
Saudable, Deportivo e Escolar

Xoves 2 de Xuño 2022.

pasado luns día 13 de xuño de 2022, tivo lugar a ruta do Camiño de Santiago
Saudable, Deportivo e Escolar, para todo o alumnado de 3º.  Consistiu nun paseo con probas
 dende o colexio, pola cidade de Tui e volta ao
centro educativo, tendo lugar diversas probas e xogos do Camiño de Santiago
durante a actividade.

Deporte en Tui

Promoción de Fútbol Gaélico.

O pasado, luns 12 de setembro de 2022, estiveron con nós membros do Club de Fútbol Gaélico de Gondomar: Pablo, e Suso. Eles adestran no campo de Fútbol do Chaín e animáronnos a probar este deporte que a eles tanto lles gusta. Nos tivemos a oportunidade de probar e practicar. Moitas grazas.

Lecturas Deportivas

▷ Canoas, Piraguas y Kayaks: Imágenes Animadas, Gifs y Animaciones ¡100%  GRATIS!Piragüismo

Martina 5ºA.

Martina de 5ºA compartiu hoxe con nós un artigo de prensa elaborado por ela, sobre os seu comezos no piragüismo.

Eses comezos, onde gañar non é o importante, se non os recordos que nos deixan. Aquí vos deixamos o artigo para que o lexades con calma e vos animedes a practicar piragüismo.

Campo a Través

Top PE Website- Pete Charrette (Cap'n Pete): Hall of Fame RecordsCAMPO A TRAVÉSImagenes Animadas de Atletismo

HORARIO LECTIVO.

Hoxe, 4 de novembro de 2022 tivo lugar a primeira das actividades deportivas de Agrudebam. A proba de campo a través en horario lectivo, para o alumnado de 4º e 5º na Ribeira de Caldelas entre as 10:00h e as 12:30h.

Xa temos dispoñibles os resultados en Agrudebam, clicade sobre o logo para  acceder, dende logo fixéstelo xenial.

AgruDeBaM | Tomiño | Facebook

Elemental Equipo Tekendo.

Xoel e Izan 5ºA.

O venres día 25 de novembro de 2022, Xoel e Izan de 5ºA, presentáronnos a súa colección Tekendo.

Unha colección de experimentos, inventos, etc... nos que Tekendo, a súa irmá Inés e os seus curmás viven grandes aventuras. Izan e Xoel propuxéronnos ler, estas gran colección. Animádesvos?.

equipo tekendo podemos hacerlo TEKENDO | Barnebys Elemental, equipo tekendo (Tapa blanda) · De 10 a 12 · El Corte Inglés Equipo Tekendo en el reino de Cucharalia (4You2) : Tekendo: Amazon.es:  Libros

Grazas Xoel e Izan.