Samaín 2010

Durante a semana anterior á celebración do Samaín realizamos no centro numerosas actividades:

• Concurso de cabazas traídas da casa.
  • Os alumnos de terceiro ciclo realizaron un traballo de investigación sobre a orixe desta celebración a través dunha webquest. O resultado foi a elaboración dun cartaz. Os traballos presentados podédelos ver no blog do club de lectura de 3º ciclo.
  • Concurso de cabazas realizadas no cole.
  • Elaboramos un gran cartaz na entrada do colexio entre todos os alumnos e alumnas.
  • Pola tarde realizamos o baile dos esqueletos, interpretamos un repertorio de cancións en inglés para espantar os malos espíritus e fixemos entrega dos agasallos aos gañadores dos concurso.
  • Tamén visionamos dúas pelis sobre o samaín: Contos de Halloween de Disney e "Pesadilla antes de Navidad" de Tim Burton.

Ver reportaxe fotográfica. Imaxes da actividade