Francisco Fernández del Riego: celebrando as Letras Galegas 2023

Este ano adicouse o día DAS LETRAS GALEGAS ao escritor, activista e fundador da Editorial Galaxia:  Francisco Fernández del Riego.

Coma todos os anos, traballamos ao autor homenaxeado a nivel aula cos distintos materiais que atopamos na rede, especialmente os do SEMINARIO GALÁN, ( elaborados con moito xeito por varios centros educativos da provincia da Coruña), tamén tiramos dos materiais que a propia páxina da RAG pon á nosa disposición.

Como por exemplo este pequeno vídeo sobre o homenaxeado:

Ademais deste traballo por aula, o xoves fixemos unha actividade común no patio do cole, despois da "hora de ler".

En primeiro lugar  cantamos entre todos e todas "O himno Galego", mexendo as bandeiras galegas que cada quen elaborou na súa aula.

A seguir, o alumnado do 3º ciclo de ED. Primaria presentounos unha pequena biografía do autor homenaxeado.

E posteriormente fíxose a presentación do libro colaborativo ( e lectura do mesmo) que elaborou o alumnado de ED. Primaria ( e cuns xiros moi inesperados!!!)

Non podíamos deixar pasar este día sen entregar os premios do concurso co gallo desta data:

A calidade das propostas foi excelente, e ao xurado custoulle moito decidirse.

Finalizamos a celebración bailando ...música en galego para todos os gustos!!!

E acó vos quedan unhas poucas fotos do evento ( grazas ao profe Óscar pola reportaxe fotográfica)

blog | by Dr. Radut