Magosto 2009

Saltando o lume

O día 11 de Novembro celebrouse en Ourense o San Martiño, a xente festexa este día facendo os magostos, no colexio tamén decidimos celebrar ese día.

Unha semana antes comunicámoslle aos nenos que iamos celebrar o magosto e para iso tiñan que traer unhas poucas castañas para que despois de facer a fogata, asalas todas alí.

Preparamos nas clases uns gorros en forma de castaña para levar podto o día da festa.

Os mestres participamos facendo o mural, para elo elaboramos con periódicos recubertos de papel marrón a leña para a fogata, tamén con papeis de cores fixemos o lume, e engadíronse castañas feitas polos nenos.

Como o tempo non fixo bo o refrán de dita festa, tivemos que xantar no comedor do colexio un menú especial, empanada e bocadillos de chourizo; pero pasámolo igual de ben, xa que a mestra de música ambientou a comida con cancións moi movidiñas que fixeron que non aguantaramos sen saír a mover o esqueleto.

Pola tarde saímos a acender o lume para saltalo a continuación e encinsarnos cos carbóns, como manda a tradición.

Para finalizar xogamos un partido de fútbol entre os mestres e os alumnos. Un ano máis os alumnos non fomos quen de ganarlle aos mestres.

Imaxes do magosto 2009  Imaxes do magosto