HORA DE LER

HORA DE LER #bescolaresgal #bescolaresgalabertas

A hora de ler oferta múltiples posibilidades.

Espazo de aprendizaxe, de coidado e atención persoal,

de calma, de gozo, de exploración e investigación.

Lendo a Antía Yáñez

A rapazada de 6º de Primaria, despois de botar un ollo ás recomendacións que se fixeron polo día das Escritoras, decidiron aproveitar a hora de ler para empezar có libro de Antía Yáñez titulado Plan de rescate, gañador do premio Agustín Fernández Paz pola igualdade en 2019! E mirade que concentrados están!

Representando obras

Seguimos traballando con grandes textos de escritoras galegas... neste caso, a aula de 4ºC acudiu á biblioteca na hora de ler para representar "A casa de había unha vez" escrito por Ana María Fernández.

TERTULIAS DIALÓXICAS

OS VAGALUMES CONTINÚAN COAS SÚAS TERTULIAS.

UNHA ACTIVIDADE INCLUSIVA NA QUE TODOS SOMOS IGUAIS E ESTAMOS NO MESMO NIVEL.

DIVERSIDADE DE ALUMNADO E DIVERSIDADE DE ADULTOS.

PRIMEIRO DEBATERON DIFERENTES PROPOSTAS E OLLARON UNHA VARIEDADE DE LIBROS PROPOSTOS POLO ALUMNADO, FAMILIAS E MESTRA.

O MÁIS VOTADO FOI "A INCREÍBLE HISTORIA DA AVOA GÁNSTER" DE DAVID WALLIES.

ESTE CURSO SERÁN MODERADORES DIEGO (ADULTO) E MIGUEL (ALUMNO).

A LER, REFLEXIONAR, CONVERSAR, RIR, DEBATIR, GOZAR, VIAXAR, DISFRUTAR, INVENTAR...